Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Některé firmy se ve svých náborových inzerátech prezentují nějak, realita je ale úplně odlišná. O tom, jak se může veřejná prezentace firmy lišit od skutečnosti a jaký dopad to může mít na pověst firmy na trhu práce, mluvil v našem rozhovoru Petr Skondrojanis z portálu Cocuma.cz.

Inzerce

S Petrem pro vás natáčíme sérii rozhovorů o budování firemních kultur. Tady jsou předchozí díly:

Všechny najdete i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce