Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jak (ne)prezentovat firmu na trhu práce?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

Některé firmy se ve svých náborových inzerátech prezentují nějak, realita je ale úplně odlišná. O tom, jak se může veřejná prezentace firmy lišit od skutečnosti a jaký dopad to může mít na pověst firmy na trhu práce, mluvil v našem rozhovoru Petr Skondrojanis z portálu Cocuma.cz.

S Petrem pro vás natáčíme sérii rozhovorů o budování firemních kultur. Tady jsou předchozí díly:

Všechny najdete i v našem podcastu o podnikání.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu