Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Známe je všichni. Prodejny tabákových výrobků jsou ve všech městěch a vesnicích. Najdeme je v obchodních centrech, na náměstích, nádražích a na mnoha dalších místech. V dnešní rozhovoru společně s námi můžete nahlédnout do jejich zákulisí a zjistit, jak byznys s trafikami v Česku funguje.

Inzerce

Pozvání do našeho rozhovoru přijal zakladatel jedné z největších českých sítí trafik Traficon Daniel Tomeš. Ten svou firmu založil v roce 1996, kdy si v Liberci otevřel první malou trafiku. Během 4 let se mu povedlo přesáhnout první desítku kamenných prodejen a postavit tak základy společnosti, která jich dnech provozuje již několik stovek.

Laika může napadnout, že byznys s prodejem tabákových výrobků a tiskovin je poměrně jednoduchý. Prostě prodáváte to, co vám na prodejnu pošlou vaši dodavatelé. Jenomže skutečnost je mnohem komplikovanější.

Doslova každé místo v trafice vydělává peníze. Dodavatelé si kupují jednotlivé pozice v regálech, reklamu, data a spoustu dalšího. Jak to celé funguje a na čem vlastně trafiky vydělávají nejvíce peněz? O tom jsme si povídali s Danielem Tomešem.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaké byly začátky podnikání Daniela Tomeše?
  • Jak vypadala jeho první trafika a jak ho vůbec napadlo ji založit?
  • Proč a díky čemu se jeho firma rozrostla do takové velikosti?
  • Jak důležité je místo, na kterém se trafika nachází, a jak jej Traficon vybírá?
  • Jak se vytváří design jednotlivých prodejen a proč jej bude firma sjednocovat?
  • Na čem všem Traficon vydělává peníze?
  • Jak se Daniel Tomeš vyrovnává s etickou stránkou svého podnikání?
  • Jak se bude byznys s tabákovými výrobky do budoucna vyvíjet?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s podnikateli, marketéry a s dalšími osobnostmi. Všechny si můžete přehrát i ve formě podcastu o podnikání.

Další videa, která vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce