Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Off-lineVideo

Známe je všichni. Prodejny tabákových výrobků jsou ve všech městěch a vesnicích. Najdeme je v obchodních centrech, na náměstích, nádražích a na mnoha dalších místech. V dnešní rozhovoru společně s námi můžete nahlédnout do jejich zákulisí a zjistit, jak byznys s trafikami v Česku funguje.

Pozvání do našeho rozhovoru přijal zakladatel jedné z největších českých sítí trafik Traficon Daniel Tomeš. Ten svou firmu založil v roce 1996, kdy si v Liberci otevřel první malou trafiku. Během 4 let se mu povedlo přesáhnout první desítku kamenných prodejen a postavit tak základy společnosti, která jich dnech provozuje již několik stovek.

Laika může napadnout, že byznys s prodejem tabákových výrobků a tiskovin je poměrně jednoduchý. Prostě prodáváte to, co vám na prodejnu pošlou vaši dodavatelé. Jenomže skutečnost je mnohem komplikovanější.

Doslova každé místo v trafice vydělává peníze. Dodavatelé si kupují jednotlivé pozice v regálech, reklamu, data a spoustu dalšího. Jak to celé funguje a na čem vlastně trafiky vydělávají nejvíce peněz? O tom jsme si povídali s Danielem Tomešem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaké byly začátky podnikání Daniela Tomeše?
  • Jak vypadala jeho první trafika a jak ho vůbec napadlo ji založit?
  • Proč a díky čemu se jeho firma rozrostla do takové velikosti?
  • Jak důležité je místo, na kterém se trafika nachází, a jak jej Traficon vybírá?
  • Jak se vytváří design jednotlivých prodejen a proč jej bude firma sjednocovat?
  • Na čem všem Traficon vydělává peníze?
  • Jak se Daniel Tomeš vyrovnává s etickou stránkou svého podnikání?
  • Jak se bude byznys s tabákovými výrobky do budoucna vyvíjet?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s podnikateli, marketéry a s dalšími osobnostmi. Všechny si můžete přehrát i ve formě podcastu o podnikání.

Další videa, která vás zaujmou:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu