Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Známe je všichni. Prodejny tabákových výrobků jsou ve všech městěch a vesnicích. Najdeme je v obchodních centrech, na náměstích, nádražích a na mnoha dalších místech. V dnešní rozhovoru společně s námi můžete nahlédnout do jejich zákulisí a zjistit, jak byznys s trafikami v Česku funguje.

Pozvání do našeho rozhovoru přijal zakladatel jedné z největších českých sítí trafik Traficon Daniel Tomeš. Ten svou firmu založil v roce 1996, kdy si v Liberci otevřel první malou trafiku. Během 4 let se mu povedlo přesáhnout první desítku kamenných prodejen a postavit tak základy společnosti, která jich dnech provozuje již několik stovek.

Laika může napadnout, že byznys s prodejem tabákových výrobků a tiskovin je poměrně jednoduchý. Prostě prodáváte to, co vám na prodejnu pošlou vaši dodavatelé. Jenomže skutečnost je mnohem komplikovanější.

Doslova každé místo v trafice vydělává peníze. Dodavatelé si kupují jednotlivé pozice v regálech, reklamu, data a spoustu dalšího. Jak to celé funguje a na čem vlastně trafiky vydělávají nejvíce peněz? O tom jsme si povídali s Danielem Tomešem.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaké byly začátky podnikání Daniela Tomeše?
  • Jak vypadala jeho první trafika a jak ho vůbec napadlo ji založit?
  • Proč a díky čemu se jeho firma rozrostla do takové velikosti?
  • Jak důležité je místo, na kterém se trafika nachází, a jak jej Traficon vybírá?
  • Jak se vytváří design jednotlivých prodejen a proč jej bude firma sjednocovat?
  • Na čem všem Traficon vydělává peníze?
  • Jak se Daniel Tomeš vyrovnává s etickou stránkou svého podnikání?
  • Jak se bude byznys s tabákovými výrobky do budoucna vyvíjet?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s podnikateli, marketéry a s dalšími osobnostmi. Všechny si můžete přehrát i ve formě podcastu o podnikání.

Další videa, která vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký