Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Daniel Tomeš (Traficon): Jak funguje byznys s prodejnami tabákových výrobků?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Známe je všichni. Prodejny tabákových výrobků jsou ve všech městěch a vesnicích. Najdeme je v obchodních centrech, na náměstích, nádražích a na mnoha dalších místech. V dnešní rozhovoru společně s námi můžete nahlédnout do jejich zákulisí a zjistit, jak byznys s trafikami v Česku funguje.

Pozvání do našeho rozhovoru přijal zakladatel jedné z největších českých sítí trafik Traficon Daniel Tomeš. Ten svou firmu založil v roce 1996, kdy si v Liberci otevřel první malou trafiku. Během 4 let se mu povedlo přesáhnout první desítku kamenných prodejen a postavit tak základy společnosti, která jich dnech provozuje již několik stovek.

Laika může napadnout, že byznys s prodejem tabákových výrobků a tiskovin je poměrně jednoduchý. Prostě prodáváte to, co vám na prodejnu pošlou vaši dodavatelé. Jenomže skutečnost je mnohem komplikovanější.

Doslova každé místo v trafice vydělává peníze. Dodavatelé si kupují jednotlivé pozice v regálech, reklamu, data a spoustu dalšího. Jak to celé funguje a na čem vlastně trafiky vydělávají nejvíce peněz? O tom jsme si povídali s Danielem Tomešem.

Inzerce

Co se ve videu dozvíte?

  • Jaké byly začátky podnikání Daniela Tomeše?
  • Jak vypadala jeho první trafika a jak ho vůbec napadlo ji založit?
  • Proč a díky čemu se jeho firma rozrostla do takové velikosti?
  • Jak důležité je místo, na kterém se trafika nachází, a jak jej Traficon vybírá?
  • Jak se vytváří design jednotlivých prodejen a proč jej bude firma sjednocovat?
  • Na čem všem Traficon vydělává peníze?
  • Jak se Daniel Tomeš vyrovnává s etickou stránkou svého podnikání?
  • Jak se bude byznys s tabákovými výrobky do budoucna vyvíjet?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s podnikateli, marketéry a s dalšími osobnostmi. Všechny si můžete přehrát i ve formě podcastu o podnikání.

Další videa, která vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví e-shopu: Jak nad ním přemýšlet? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová