Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Karolína Topolová je označována za jednu nejvýznamnějších žen Česka. Je generální ředitelkou největšího českého autobazaru AAA Auto, ve kterém řídí kolem 2400 zaměstnanců.

Inzerce

Její kariéra začala v hotelu, pro který zakládala callcentrum. Její práce si všiml zakladatel AAA Auto Anthony James Denny a přetáhl ji k sobě do firmy. Karolíně Topolové tehdy bylo pouhých 22 let, za 14 let už se stala ředitelkou celé firmy.

Firma je na trhu 26 let. Ročně prodává přes 75 tisíc aut. Její obrat přesahuje 560 milionů Euro a denně vykoupí kolem 240 vozů.

V rozhovoru s Karolínou Topolovou jsme si povídali o tom, jak se jí povedlo vybudovat kariéru úspěšné manažerky, jak funguje byznys s ojetými vozy a jaká je budoucnost autobazarů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve video dozvíte?

  • Jak Karolína Topolová rozjížděla svou kariéru?
  • Díky čemu se stala ředitelkou největšího českého autobazaru?
  • Jak se jí daří skloubit pracovní a rodinný život?
  • Podle čeho si určuje priority a jak si plánuje svůj čas?
  • Co jí se svých začátků chybí nejvíce a co doporučuje mladým lidem?
  • Jak AAA Auto prodává desítky tisíc aut ročně?
  • Jak celý byznys autobazaru funguje a jak se bude do budoucna vyvíjet?
  • Jak AAA Auto expanduje do zahraničí a v jakých zemích se mu daří nejvíce?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s významnými osobnostmi byznysu a dalších oborů. Všechny rozhovory si můžete poslechnout i v podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Komentáře

Jirka

Před 5 roky

To zmiňované tajné know how AAA je docela k smíchu. Je to prostě robot, který posílá odpovědi na inzeráty, kde předstírají, že o auto má zájem nějaká soukromá osoba, ne AAAčka. Určitě se s tím setkal každý, kdo někdy prodával auto. :-)

Odpovědět »

Ladislav

Před 5 roky

Ačka posílají zprávy majitelům aut, kteří je prodávají, ale mě se nikdo ze soukromníků na auto neozval, když jsem ho prodával. Takže jsem za ně byl relativně rád. Oni mi pak zavolali, že mají opravdový zájem a auto a ještě za mnou osobně přijeli, jelikož jsem já za nima jezdit nechtěl. Nakonec mi vyplatili slušné peníze, kteří mi ostatní nebyli ochotni dát. Kdyby věděli, že to auto neprodají dál, tak by ho asi nekoupili. Ale jsem za ně rád, jinak nevim, jak dlouho bych to auto ještě prodával.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce