Inzerce

Inzerce

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Karolína Topolová je označována za jednu nejvýznamnějších žen Česka. Je generální ředitelkou největšího českého autobazaru AAA Auto, ve kterém řídí kolem 2400 zaměstnanců.

Její kariéra začala v hotelu, pro který zakládala callcentrum. Její práce si všiml zakladatel AAA Auto Anthony James Denny a přetáhl ji k sobě do firmy. Karolíně Topolové tehdy bylo pouhých 22 let, za 14 let už se stala ředitelkou celé firmy.

Firma je na trhu 26 let. Ročně prodává přes 75 tisíc aut. Její obrat přesahuje 560 milionů Euro a denně vykoupí kolem 240 vozů.

V rozhovoru s Karolínou Topolovou jsme si povídali o tom, jak se jí povedlo vybudovat kariéru úspěšné manažerky, jak funguje byznys s ojetými vozy a jaká je budoucnost autobazarů.

Co se ve video dozvíte?

  • Jak Karolína Topolová rozjížděla svou kariéru?
  • Díky čemu se stala ředitelkou největšího českého autobazaru?
  • Jak se jí daří skloubit pracovní a rodinný život?
  • Podle čeho si určuje priority a jak si plánuje svůj čas?
  • Co jí se svých začátků chybí nejvíce a co doporučuje mladým lidem?
  • Jak AAA Auto prodává desítky tisíc aut ročně?
  • Jak celý byznys autobazaru funguje a jak se bude do budoucna vyvíjet?
  • Jak AAA Auto expanduje do zahraničí a v jakých zemích se mu daří nejvíce?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s významnými osobnostmi byznysu a dalších oborů. Všechny rozhovory si můžete poslechnout i v podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které se vám budou líbit:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

petr-pouchly-web

Vyhodnocování práce zaměstnanců | Petr Pouchlý

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Jirka

Před 2 roky

To zmiňované tajné know how AAA je docela k smíchu. Je to prostě robot, který posílá odpovědi na inzeráty, kde předstírají, že o auto má zájem nějaká soukromá osoba, ne AAAčka. Určitě se s tím setkal každý, kdo někdy prodával auto. :-)

Odpovědět »

Ladislav

Před 2 roky

Ačka posílají zprávy majitelům aut, kteří je prodávají, ale mě se nikdo ze soukromníků na auto neozval, když jsem ho prodával. Takže jsem za ně byl relativně rád. Oni mi pak zavolali, že mají opravdový zájem a auto a ještě za mnou osobně přijeli, jelikož jsem já za nima jezdit nechtěl. Nakonec mi vyplatili slušné peníze, kteří mi ostatní nebyli ochotni dát. Kdyby věděli, že to auto neprodají dál, tak by ho asi nekoupili. Ale jsem za ně rád, jinak nevim, jak dlouho bych to auto ještě prodával.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-koubsky-web

Petr Koubský (iCollege): Dá se podnikání naučit?

filip-muska-web

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

Inzerce