Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Karolína Topolová je označována za jednu nejvýznamnějších žen Česka. Je generální ředitelkou největšího českého autobazaru AAA Auto, ve kterém řídí kolem 2400 zaměstnanců.

Její kariéra začala v hotelu, pro který zakládala callcentrum. Její práce si všiml zakladatel AAA Auto Anthony James Denny a přetáhl ji k sobě do firmy. Karolíně Topolové tehdy bylo pouhých 22 let, za 14 let už se stala ředitelkou celé firmy.

Firma je na trhu 26 let. Ročně prodává přes 75 tisíc aut. Její obrat přesahuje 560 milionů Euro a denně vykoupí kolem 240 vozů.

V rozhovoru s Karolínou Topolovou jsme si povídali o tom, jak se jí povedlo vybudovat kariéru úspěšné manažerky, jak funguje byznys s ojetými vozy a jaká je budoucnost autobazarů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve video dozvíte?

  • Jak Karolína Topolová rozjížděla svou kariéru?
  • Díky čemu se stala ředitelkou největšího českého autobazaru?
  • Jak se jí daří skloubit pracovní a rodinný život?
  • Podle čeho si určuje priority a jak si plánuje svůj čas?
  • Co jí se svých začátků chybí nejvíce a co doporučuje mladým lidem?
  • Jak AAA Auto prodává desítky tisíc aut ročně?
  • Jak celý byznys autobazaru funguje a jak se bude do budoucna vyvíjet?
  • Jak AAA Auto expanduje do zahraničí a v jakých zemích se mu daří nejvíce?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů s významnými osobnostmi byznysu a dalších oborů. Všechny rozhovory si můžete poslechnout i v podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které se vám budou líbit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Jirka

Před 4 roky

To zmiňované tajné know how AAA je docela k smíchu. Je to prostě robot, který posílá odpovědi na inzeráty, kde předstírají, že o auto má zájem nějaká soukromá osoba, ne AAAčka. Určitě se s tím setkal každý, kdo někdy prodával auto. :-)

Odpovědět »

Ladislav

Před 4 roky

Ačka posílají zprávy majitelům aut, kteří je prodávají, ale mě se nikdo ze soukromníků na auto neozval, když jsem ho prodával. Takže jsem za ně byl relativně rád. Oni mi pak zavolali, že mají opravdový zájem a auto a ještě za mnou osobně přijeli, jelikož jsem já za nima jezdit nechtěl. Nakonec mi vyplatili slušné peníze, kteří mi ostatní nebyli ochotni dát. Kdyby věděli, že to auto neprodají dál, tak by ho asi nekoupili. Ale jsem za ně rád, jinak nevim, jak dlouho bych to auto ještě prodával.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Inzerce