Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 145 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Zní to skoro jako Americký sen. A on vlastně tak trochu americký je, protože příběh řetězce ovocných barů Fruitisimo v Americe začal. Jenom ne tak, jak byste asi čekali.

Chtělo by se napsat, že Jan Hummel se svým společníkem na začátku dostal nápad, že vybuduje velký řetězec ovocných barů a dosáhne s ním stamiliónových obratů. Pravda je ale naprosto odlišná. Když oba odcestovali do Ameriky, setkali se poprvé s gastronomií – umývali nádobí a dělali pomocné práce v restauracích.

Tak je tehdy gastronomie uchvátila, že se v ní rozhodli podnikat. Opět by se chtělo napsat, že si proto založili restauraci a inspirovali se americkými vzory. Podle Jana Hummela to ale bylo moc těžké, a tak si otevřeli zmrzlinový stánek. Když přišla zima, prodávali oplatky. A tak se postupně vyvíjeli až do dnešní podoby.

Pomohl jim tak trochu i podvod. Když se se svým prvním stánkem potřebovali dostat do obchodního centra, vymysleli si referenci, kterou po nich tehdy požadovali. Vše dělali stylem pokus-omyl, učili se za pochodu a dnes firma atakuje roční obrat 300 miliónů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Co se Jan Hummel naučil v Americe a co ho tak nadchlo na gastronomii?
  • Jak jeho podnikání ovlivnila škola a co by doporučil začátečníkům?
  • Jak Fruitisimo vznikalo a jak dnes funguje jeho byznys?
  • Jak firma uvažuje nad novými produkty a v čem jsou jedinečné?
  • Proč zákazníkům vracejí peníze, když se na ně obsluha neusmívá, a jak učí své zaměstnance, aby se usmívali?
  • Jak se Fruitisimu daří prodávat i nový sortiment, na který zákazníci nejsou zvyklí?

Další super příběhy českých firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

radek-klein-web

Trdelníky. Jak funguje byznys, do kterého se může zapojit každý? | Radek Klein (Trdlokafé)

zuzana-fryaufova-web

Jak se vyrábí bloky, zápisníky a další produkty young_block? | Zuzana Fryaufová

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Právě vyšlo

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Inzerce