Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Zní to skoro jako Americký sen. A on vlastně tak trochu americký je, protože příběh řetězce ovocných barů Fruitisimo v Americe začal. Jenom ne tak, jak byste asi čekali.

Inzerce

Chtělo by se napsat, že Jan Hummel se svým společníkem na začátku dostal nápad, že vybuduje velký řetězec ovocných barů a dosáhne s ním stamiliónových obratů. Pravda je ale naprosto odlišná. Když oba odcestovali do Ameriky, setkali se poprvé s gastronomií – umývali nádobí a dělali pomocné práce v restauracích.

Tak je tehdy gastronomie uchvátila, že se v ní rozhodli podnikat. Opět by se chtělo napsat, že si proto založili restauraci a inspirovali se americkými vzory. Podle Jana Hummela to ale bylo moc těžké, a tak si otevřeli zmrzlinový stánek. Když přišla zima, prodávali oplatky. A tak se postupně vyvíjeli až do dnešní podoby.

Pomohl jim tak trochu i podvod. Když se se svým prvním stánkem potřebovali dostat do obchodního centra, vymysleli si referenci, kterou po nich tehdy požadovali. Vše dělali stylem pokus-omyl, učili se za pochodu a dnes firma atakuje roční obrat 300 miliónů.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se ve videu dozvíte?

  • Co se Jan Hummel naučil v Americe a co ho tak nadchlo na gastronomii?
  • Jak jeho podnikání ovlivnila škola a co by doporučil začátečníkům?
  • Jak Fruitisimo vznikalo a jak dnes funguje jeho byznys?
  • Jak firma uvažuje nad novými produkty a v čem jsou jedinečné?
  • Proč zákazníkům vracejí peníze, když se na ně obsluha neusmívá, a jak učí své zaměstnance, aby se usmívali?
  • Jak se Fruitisimu daří prodávat i nový sortiment, na který zákazníci nejsou zvyklí?

Další super příběhy českých firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce