Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

První díl série rozhovorů o tom, jak české firmy budují svou firemní kulturu a jak se jimi můžete inspirovat i vy.

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

Náš první rozhovor s Petrem Skondrojanisem sklidil velký úspěch. Rozhodli jsme se proto spolu natočit sérii videí, ve které zjistíte, jak české firmy budují svoji vnitřní kulturu a jak ji můžete budovat i vy ve vaší firmě.

V tomto prvním videu jsme se podívali na to, co to vlastně firemní kultura je a jak vzniká. Rozebrali jsme také to, jaké jsou její dopady na byznys firmy a proč je tak její strategickou součástí. Zmínili jsme samozřejmě i to, jak firemní kulturu ovlivňuje sám zaměstnavatel a zda existuje něco jako dobrá a špatná kultura.

Petr v našich videí vše rozebere i na praktických příkladech českých a zahraničních firem. Díky svému portálu Cocuma.cz, na kterém firmy inzerují nejen svoje otevřené pracovní pozice, ale především svůj příběh a kulturu, má Petr možnost nahlédnout do řady firem, vyzpovídat jejich zaměstnance a o svoje zkušenosti se s námi podělit.

Videa budou vycházet každých 14 dní a dozvíte se v nich vše potřebné pro budování firemní kultury i ve vaší firmě. Poslouchat je můžete i jako podcast o podnikání.

Co se dozvíte v tomto videu?

  • V poslední době se hodně mluví o budování firemní kultury. Čím to je?
  • Co to vlastně je ta firemní kultura?
  • Proč je důležité ji řešit? Jaký má dopad na byznys firmy?
  • Proč je strategickou součástí byznysu?
  • Co firemní kulturu vytváří?
  • Do jaké míry na to má vliv šéf firmy a do jaké ostatní zaměstnanci?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů o podnikání a marketingu. Dozvíte se třeba, jak vznikají české startupy a jaká je práce ve startupu. Podrobně jsme vyzpovídali i řadu zakladatelů a zaměstnanců marketingových agentur a personálních agentur. Zjistit také můžete, v čem podnikat nebo jak podnikat na internetu.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu