Inzerce

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Náš první rozhovor s Petrem Skondrojanisem sklidil velký úspěch. Rozhodli jsme se proto spolu natočit sérii videí, ve které zjistíte, jak české firmy budují svoji vnitřní kulturu a jak ji můžete budovat i vy ve vaší firmě.

Inzerce

V tomto prvním videu jsme se podívali na to, co to vlastně firemní kultura je a jak vzniká. Rozebrali jsme také to, jaké jsou její dopady na byznys firmy a proč je tak její strategickou součástí. Zmínili jsme samozřejmě i to, jak firemní kulturu ovlivňuje sám zaměstnavatel a zda existuje něco jako dobrá a špatná kultura.

Petr v našich videí vše rozebere i na praktických příkladech českých a zahraničních firem. Díky svému portálu Cocuma.cz, na kterém firmy inzerují nejen svoje otevřené pracovní pozice, ale především svůj příběh a kulturu, má Petr možnost nahlédnout do řady firem, vyzpovídat jejich zaměstnance a o svoje zkušenosti se s námi podělit.

Videa budou vycházet každých 14 dní a dozvíte se v nich vše potřebné pro budování firemní kultury i ve vaší firmě. Poslouchat je můžete i jako podcast o podnikání.

Co se dozvíte v tomto videu?

  • V poslední době se hodně mluví o budování firemní kultury. Čím to je?
  • Co to vlastně je ta firemní kultura?
  • Proč je důležité ji řešit? Jaký má dopad na byznys firmy?
  • Proč je strategickou součástí byznysu?
  • Co firemní kulturu vytváří?
  • Do jaké míry na to má vliv šéf firmy a do jaké ostatní zaměstnanci?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů o podnikání a marketingu. Dozvíte se třeba, jak vznikají české startupy a jaká je práce ve startupu. Podrobně jsme vyzpovídali i řadu zakladatelů a zaměstnanců marketingových agentur a personálních agentur. Zjistit také můžete, v čem podnikat nebo jak podnikat na internetu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

Právě vyšlo

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů