Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Náš první rozhovor s Petrem Skondrojanisem sklidil velký úspěch. Rozhodli jsme se proto spolu natočit sérii videí, ve které zjistíte, jak české firmy budují svoji vnitřní kulturu a jak ji můžete budovat i vy ve vaší firmě.

V tomto prvním videu jsme se podívali na to, co to vlastně firemní kultura je a jak vzniká. Rozebrali jsme také to, jaké jsou její dopady na byznys firmy a proč je tak její strategickou součástí. Zmínili jsme samozřejmě i to, jak firemní kulturu ovlivňuje sám zaměstnavatel a zda existuje něco jako dobrá a špatná kultura.

Petr v našich videí vše rozebere i na praktických příkladech českých a zahraničních firem. Díky svému portálu Cocuma.cz, na kterém firmy inzerují nejen svoje otevřené pracovní pozice, ale především svůj příběh a kulturu, má Petr možnost nahlédnout do řady firem, vyzpovídat jejich zaměstnance a o svoje zkušenosti se s námi podělit.

Videa budou vycházet každých 14 dní a dozvíte se v nich vše potřebné pro budování firemní kultury i ve vaší firmě. Poslouchat je můžete i jako podcast o podnikání.

Inzerce

Co se dozvíte v tomto videu?

  • V poslední době se hodně mluví o budování firemní kultury. Čím to je?
  • Co to vlastně je ta firemní kultura?
  • Proč je důležité ji řešit? Jaký má dopad na byznys firmy?
  • Proč je strategickou součástí byznysu?
  • Co firemní kulturu vytváří?
  • Do jaké míry na to má vliv šéf firmy a do jaké ostatní zaměstnanci?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů o podnikání a marketingu. Dozvíte se třeba, jak vznikají české startupy a jaká je práce ve startupu. Podrobně jsme vyzpovídali i řadu zakladatelů a zaměstnanců marketingových agentur a personálních agentur. Zjistit také můžete, v čem podnikat nebo jak podnikat na internetu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták