Inzerce

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

Náš první rozhovor s Petrem Skondrojanisem sklidil velký úspěch. Rozhodli jsme se proto spolu natočit sérii videí, ve které zjistíte, jak české firmy budují svoji vnitřní kulturu a jak ji můžete budovat i vy ve vaší firmě.

Inzerce

V tomto prvním videu jsme se podívali na to, co to vlastně firemní kultura je a jak vzniká. Rozebrali jsme také to, jaké jsou její dopady na byznys firmy a proč je tak její strategickou součástí. Zmínili jsme samozřejmě i to, jak firemní kulturu ovlivňuje sám zaměstnavatel a zda existuje něco jako dobrá a špatná kultura.

Petr v našich videí vše rozebere i na praktických příkladech českých a zahraničních firem. Díky svému portálu Cocuma.cz, na kterém firmy inzerují nejen svoje otevřené pracovní pozice, ale především svůj příběh a kulturu, má Petr možnost nahlédnout do řady firem, vyzpovídat jejich zaměstnance a o svoje zkušenosti se s námi podělit.

Videa budou vycházet každých 14 dní a dozvíte se v nich vše potřebné pro budování firemní kultury i ve vaší firmě. Poslouchat je můžete i jako podcast o podnikání.

Co se dozvíte v tomto videu?

  • V poslední době se hodně mluví o budování firemní kultury. Čím to je?
  • Co to vlastně je ta firemní kultura?
  • Proč je důležité ji řešit? Jaký má dopad na byznys firmy?
  • Proč je strategickou součástí byznysu?
  • Co firemní kulturu vytváří?
  • Do jaké míry na to má vliv šéf firmy a do jaké ostatní zaměstnanci?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů o podnikání a marketingu. Dozvíte se třeba, jak vznikají české startupy a jaká je práce ve startupu. Podrobně jsme vyzpovídali i řadu zakladatelů a zaměstnanců marketingových agentur a personálních agentur. Zjistit také můžete, v čem podnikat nebo jak podnikat na internetu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

10 let podnikání na volné noze | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy