Inzerce

Inzerce

Petr Skondrojanis: Proč je firemní kultura strategickou součástí byznysu a jak ji budovat?

Náš první rozhovor s Petrem Skondrojanisem sklidil velký úspěch. Rozhodli jsme se proto spolu natočit sérii videí, ve které zjistíte, jak české firmy budují svoji vnitřní kulturu a jak ji můžete budovat i vy ve vaší firmě.

V tomto prvním videu jsme se podívali na to, co to vlastně firemní kultura je a jak vzniká. Rozebrali jsme také to, jaké jsou její dopady na byznys firmy a proč je tak její strategickou součástí. Zmínili jsme samozřejmě i to, jak firemní kulturu ovlivňuje sám zaměstnavatel a zda existuje něco jako dobrá a špatná kultura.

Petr v našich videí vše rozebere i na praktických příkladech českých a zahraničních firem. Díky svému portálu Cocuma.cz, na kterém firmy inzerují nejen svoje otevřené pracovní pozice, ale především svůj příběh a kulturu, má Petr možnost nahlédnout do řady firem, vyzpovídat jejich zaměstnance a o svoje zkušenosti se s námi podělit.

Videa budou vycházet každých 14 dní a dozvíte se v nich vše potřebné pro budování firemní kultury i ve vaší firmě. Poslouchat je můžete i jako podcast o podnikání.

Co se dozvíte v tomto videu?

  • V poslední době se hodně mluví o budování firemní kultury. Čím to je?
  • Co to vlastně je ta firemní kultura?
  • Proč je důležité ji řešit? Jaký má dopad na byznys firmy?
  • Proč je strategickou součástí byznysu?
  • Co firemní kulturu vytváří?
  • Do jaké míry na to má vliv šéf firmy a do jaké ostatní zaměstnanci?

Na našem webu najdete stovky rozhovorů o podnikání a marketingu. Dozvíte se třeba, jak vznikají české startupy a jaká je práce ve startupu. Podrobně jsme vyzpovídali i řadu zakladatelů a zaměstnanců marketingových agentur a personálních agentur. Zjistit také můžete, v čem podnikat nebo jak podnikat na internetu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

smartemailing-web

Livestream: Změna vlastníka firmy, financování podnikání, pověst na trhu, hodnoty ve firmě – SmartEmailing.cz

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-pouchly-1-web

Petr Pouchlý: Jak přemýšlet nad osobním rozvojem?

muz-prekvapeni-pocitac-web

Linkbuilding: O jaké zpětné odkazy byste měli mít zájem?

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Inzerce