Ondřej Materna (Legito): Startup bez investora, vývoj produktu, B2B sales
Ondřej Materna je velmi vytížený. Rozhovor jsme spolu domlouvali několik měsíců a většinou se nám to nepovedlo proto, že byl v zahraničí a navštěvoval klienty…
Ondřej Materna je velmi vytížený. Rozhovor jsme spolu domlouvali několik měsíců a většinou se nám to nepovedlo proto, že byl v zahraničí a navštěvoval klienty…
Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob,…
V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby,…
„Pracujeme pro startupy a firmy, které chtějí zlepšovat, inovovat a něco nového vytvářet. Pomáháme jim své ambice přetavit ve skutečnost pomocí marketingu, designu a obsahu.“ Tak se…
Když se bavím s internetovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které…
Favi.cz je vyhledávač nábytku a dekorací. Pomůže vám zorientovat se mezi desítkami e-shopů, které už tak nemusíte procházet postupně, ale hezky najednou prostřednictvím jednoho webu….
„Nestydím se za to, že většina věcí, co dělám, vychází z nějakého vzoru v zahraničí. My nevymýšlíme nic nového.“
Storyous se jako první věnovalo mobilním platbám. Poté začalo vyvíjet něco jako sociální síť. Nakonec skončilo u pokladního systému, ale ani do něj už by znovu zakladatel firmy Hynek Husník nešel.
Z 1200 byznys plánů, které jim přijdou každý rok, investují do 5 až 10. Jak se mezi ně dostat a co předurčuje úspěch nových startupů?
Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom…
Poslechněte si příběh úspěšné firmy ePojištění.cz, ale i tipy pro začínající podnikatele a způsob, jakým v Pale Fire Capital vybírají nové investice.
Zavezu.cz aktuálně patří mezi nezmiňovanější služby ve startupové komunitě. Mohou za to nejen vysoké ambice, první úspěchy u zákazníků, ale i odkoupení 17% podílu společností…
„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu.“
„Pokud nedává smysl, abyste v podnikání něco měli, tak je to vždycky drahý.“
Vše začalo v Lucerně. Po 13 dnech fungování se ozvali investoři z Mitonu…
Jak se buduje startup bez investora? A proč Petr raději žádal o úvěr od banky?
Nejúspěšnější česká food-delivery služba se dělí o svoje marketingové know-how.
Jídlo dovezou do 15 minut, jinak máte další zdarma. Původně chtěli rozvážet v Americe, skončili ale na Václaváku.
200 milionů korun. Takový obrat má vyhledávač letenek Skypicker.com, jehož nejvýraznější personou je spoluzakladatel Oliver Dlouhý. S ním jsem si povídal o tom, jak se člověku změní život, když vybuduje tak velkou firmu, a co všechno to obnáší.