Většina e-shopů prodává zcela nové produkty. Dominik Gazdoš se ale rozhodl jít jinou cestou. Založil firmu, která každý měsíc prodá kolem 70 tisíc použitých knih. O budování a řízení Knihobotu jsme si povídali v tomto premium rozhovoru.
Do on-line antikvariátu Knihobot investovala své peníze i skupina Miton. Jeho zakladatel přitom v začátcích firmy bydlel i s rodinou ve skladu a web mu naprogramoval jeho bratr. Dnes je z Knihobotu rychle rostoucí firma, která každý den od lidí vykupuje nové knihy a prodává je přes internet.
V rozhovoru rozebíráme, jak Knihobot vznikl, jak získává nové zákazníky, přistupuje k marketingu a jak fungují jeho interní procesy. Řeč došla i na roli CEO ve firmě nebo na strategii v PR.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem