Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jak roste on-line antikvariát Knihobot? | Dominik Gazdoš

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Většina e-shopů prodává zcela nové produkty. Dominik Gazdoš se ale rozhodl jít jinou cestou. Založil firmu, která každý měsíc prodá kolem 70 tisíc použitých knih. O budování a řízení Knihobotu jsme si povídali v tomto premium rozhovoru.

Do on-line antikvariátu Knihobot investovala své peníze i skupina Miton. Jeho zakladatel přitom v začátcích firmy bydlel i s rodinou ve skladu a web mu naprogramoval jeho bratr. Dnes je z Knihobotu rychle rostoucí firma, která každý den od lidí vykupuje nové knihy a prodává je přes internet.

V rozhovoru rozebíráme, jak Knihobot vznikl, jak získává nové zákazníky, přistupuje k marketingu a jak fungují jeho interní procesy. Řeč došla i na roli CEO ve firmě nebo na strategii v PR.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-7-web

Petr Macek (Caflou.cz): Vývoj vlastní aplikace, cenotvorba, proč nemít investora

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Premium
sona-stloukalova-web

Bolt: Takhle funguje estonská přepravní platforma v Česku | Soňa Stloukalová

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Inzerce