Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 144 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jedním z nejúspěšnějších česko-slovenských startupů je rozhodně Deepnote, které vyvíjí platformu pro datové analytiky a inženýry. Dohromady se mu od investorů povedlo získat už asi 3,8 milionů dolarů.

Zakladatel Deepnote Jakub Jurových si se mnou povídal o tom, jak investory zaujmout a získat, a to i ty mimo Evropu. Ve většině rozhovorů v Česku totiž mluvíme především o tom, jak získávat peníze od českých, případně evropských investorů. Jakubovy zkušenosti jsou ale mnohem větší.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

kristian-gambiraza-web

Jak dělat B2B sales v praxi? | Kristian Gambiraža (Spacetools)

Premium
sona-stloukalova-web

Bolt: Takhle funguje estonská přepravní platforma v Česku | Soňa Stloukalová

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Právě vyšlo

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Inzerce