Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

StartupyVideo

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo pracovat.

V dnešní situaci na trhu práce je stále důležitější to, jak se firmy prezentují navenek, a to nejen vůči svým zákazníkům, ale i vůči potenciálním zaměstnancům. Právě tento problém řeší COCUMA.cz, na které si firmy mohou zaplatit vytvoření profilu a podpořit tak svůj HR marketing.

To není jen tak. Obnáší hloubkové rozhovory se zaměstnanci firmy a pořízení spousty materiálů od fotografií po videa. Vše doplňují poměrně poutavé texty, jejichž cílem je firmu odprezentovat tak, aby se do není její budoucí zaměstnavatelé zamilovali.

Jak se tohle všechno povedlo Petrovi vybudovat? A co se naučil o firemních kulturách v Česku a kdo jsou skuteční influenceři uvnitř firem? O tom je tento rozhovor.

Rozhovor vznikl ve spolupráci s agenturou FenekPR.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikala COCUMA.cz, jak vznikal název firmy a jak ji Petr rozjížděl?
  • Proč mu vůbec firmy začaly platit za to, že je odprezentuje na svém firmu?
  • Jak probíhá tvorba profilů firem a rozhovory se zaměstnanci?
  • Kdo jsou skuteční influenceři v českých firmách?
  • Které firmy mají inspirativní firemní kulturu a proč?
  • Jak se dnes prezentovat na trhu práce, abyste přitáhli zajímavé kandidáty?
  • Jak dělat efektivní HR marketing?

Další videa nejen o startupech:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu