Inzerce

Inzerce

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo pracovat.

V dnešní situaci na trhu práce je stále důležitější to, jak se firmy prezentují navenek, a to nejen vůči svým zákazníkům, ale i vůči potenciálním zaměstnancům. Právě tento problém řeší COCUMA.cz, na které si firmy mohou zaplatit vytvoření profilu a podpořit tak svůj HR marketing.

To není jen tak. Obnáší hloubkové rozhovory se zaměstnanci firmy a pořízení spousty materiálů od fotografií po videa. Vše doplňují poměrně poutavé texty, jejichž cílem je firmu odprezentovat tak, aby se do není její budoucí zaměstnavatelé zamilovali.

Jak se tohle všechno povedlo Petrovi vybudovat? A co se naučil o firemních kulturách v Česku a kdo jsou skuteční influenceři uvnitř firem? O tom je tento rozhovor.

Rozhovor vznikl ve spolupráci s agenturou FenekPR.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikala COCUMA.cz, jak vznikal název firmy a jak ji Petr rozjížděl?
  • Proč mu vůbec firmy začaly platit za to, že je odprezentuje na svém firmu?
  • Jak probíhá tvorba profilů firem a rozhovory se zaměstnanci?
  • Kdo jsou skuteční influenceři v českých firmách?
  • Které firmy mají inspirativní firemní kulturu a proč?
  • Jak se dnes prezentovat na trhu práce, abyste přitáhli zajímavé kandidáty?
  • Jak dělat efektivní HR marketing?

Další videa nejen o startupech:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jakub-cizmar-web

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

ondrej-preuss-web

Negativní recenze: Jak s nimi naložit a kdo zodpovídá za jejich obsah?

florentyna-web

Jana Florentýna Zatloukalová: Jak založit blog se statisícovou návštěvností a obratem 5,5 milionu ročně?

pavel-ungr-web

VIDEO: Pavel Ungr: Kdo je to SEO konzultant?

Inzerce