Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo pracovat.

V dnešní situaci na trhu práce je stále důležitější to, jak se firmy prezentují navenek, a to nejen vůči svým zákazníkům, ale i vůči potenciálním zaměstnancům. Právě tento problém řeší COCUMA.cz, na které si firmy mohou zaplatit vytvoření profilu a podpořit tak svůj HR marketing.

To není jen tak. Obnáší hloubkové rozhovory se zaměstnanci firmy a pořízení spousty materiálů od fotografií po videa. Vše doplňují poměrně poutavé texty, jejichž cílem je firmu odprezentovat tak, aby se do není její budoucí zaměstnavatelé zamilovali.

Jak se tohle všechno povedlo Petrovi vybudovat? A co se naučil o firemních kulturách v Česku a kdo jsou skuteční influenceři uvnitř firem? O tom je tento rozhovor.

Inzerce

Rozhovor vznikl ve spolupráci s agenturou FenekPR.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikala COCUMA.cz, jak vznikal název firmy a jak ji Petr rozjížděl?
  • Proč mu vůbec firmy začaly platit za to, že je odprezentuje na svém firmu?
  • Jak probíhá tvorba profilů firem a rozhovory se zaměstnanci?
  • Kdo jsou skuteční influenceři v českých firmách?
  • Které firmy mají inspirativní firemní kulturu a proč?
  • Jak se dnes prezentovat na trhu práce, abyste přitáhli zajímavé kandidáty?
  • Jak dělat efektivní HR marketing?

Další videa nejen o startupech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)