Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo pracovat.

Inzerce

V dnešní situaci na trhu práce je stále důležitější to, jak se firmy prezentují navenek, a to nejen vůči svým zákazníkům, ale i vůči potenciálním zaměstnancům. Právě tento problém řeší COCUMA.cz, na které si firmy mohou zaplatit vytvoření profilu a podpořit tak svůj HR marketing.

To není jen tak. Obnáší hloubkové rozhovory se zaměstnanci firmy a pořízení spousty materiálů od fotografií po videa. Vše doplňují poměrně poutavé texty, jejichž cílem je firmu odprezentovat tak, aby se do není její budoucí zaměstnavatelé zamilovali.

Jak se tohle všechno povedlo Petrovi vybudovat? A co se naučil o firemních kulturách v Česku a kdo jsou skuteční influenceři uvnitř firem? O tom je tento rozhovor.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Rozhovor vznikl ve spolupráci s agenturou FenekPR.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikala COCUMA.cz, jak vznikal název firmy a jak ji Petr rozjížděl?
  • Proč mu vůbec firmy začaly platit za to, že je odprezentuje na svém firmu?
  • Jak probíhá tvorba profilů firem a rozhovory se zaměstnanci?
  • Kdo jsou skuteční influenceři v českých firmách?
  • Které firmy mají inspirativní firemní kulturu a proč?
  • Jak se dnes prezentovat na trhu práce, abyste přitáhli zajímavé kandidáty?
  • Jak dělat efektivní HR marketing?

Další videa nejen o startupech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Inzerce