Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 161 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největších výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci i jejich značka – značka zaměstnavatele.

Inzerce

Petr Kmošek je specialista na lidské zdroje a mj. svým klientům pomáhá i s budováním jejich zaměstnavatelské značky. V rozhovoru jsme rozebírali, co to Employer Branding v praxi je, jak mohou i méně atraktivní firmy přitáhnout nové zaměstnance a jak na svojí značce začít aktivně pracovat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak firmy reagují na nízkou nezaměstnanost?
  • Co mohou i méně atraktivní firmy udělat pro svoji konkurenceschopnost na trhu práce?
  • Jak se budují zaměstnavatelské značky v praxi?
  • Co je potřeba si v rámci Employer Brandingu vyjasnit, než začnete?
  • Jaké nástroje můžete při hledání nových lidí využít?

Petrovy články, které vám pomohou s HR:

Poslechněte si inspirativní rozhovory se šéfy firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

Právě vyšlo

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Zuzana

Před 5 roky

Jiří, díky moc za Vaše videa. Jsou skvělá a myslím, že je to docela unikátní projekt na českém trhu. Nebo minimálně unikátně vedený. Mám kosmetickou výtku – vždycky mně zarazí, kolik lidí, kteří určitě jinak angličtinou vládnou, nejsou schopni správně vyslovit název soc. sítě LinkedIn. Na tomto videu ani Vy ani Váš protějšek. Nešlo by s tím, prosím, něco udělat? Fakt to, zrovna v odborném kontextu, rve uši. Díky!

Odpovědět »

Josef

Před 5 roky

Super obsah, super téma, díky…jen klišé prostředí to trochu kazí a vizuál je špatenka, ale to jen taková hnidopišina :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce