Inzerce

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největších výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci i jejich značka – značka zaměstnavatele.

Inzerce

Petr Kmošek je specialista na lidské zdroje a mj. svým klientům pomáhá i s budováním jejich zaměstnavatelské značky. V rozhovoru jsme rozebírali, co to Employer Branding v praxi je, jak mohou i méně atraktivní firmy přitáhnout nové zaměstnance a jak na svojí značce začít aktivně pracovat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak firmy reagují na nízkou nezaměstnanost?
  • Co mohou i méně atraktivní firmy udělat pro svoji konkurenceschopnost na trhu práce?
  • Jak se budují zaměstnavatelské značky v praxi?
  • Co je potřeba si v rámci Employer Brandingu vyjasnit, než začnete?
  • Jaké nástroje můžete při hledání nových lidí využít?

Petrovy články, které vám pomohou s HR:

Poslechněte si inspirativní rozhovory se šéfy firem:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Zuzana

Před 3 roky

Jiří, díky moc za Vaše videa. Jsou skvělá a myslím, že je to docela unikátní projekt na českém trhu. Nebo minimálně unikátně vedený. Mám kosmetickou výtku – vždycky mně zarazí, kolik lidí, kteří určitě jinak angličtinou vládnou, nejsou schopni správně vyslovit název soc. sítě LinkedIn. Na tomto videu ani Vy ani Váš protějšek. Nešlo by s tím, prosím, něco udělat? Fakt to, zrovna v odborném kontextu, rve uši. Díky!

Odpovědět »

Josef

Před 3 roky

Super obsah, super téma, díky…jen klišé prostředí to trochu kazí a vizuál je špatenka, ale to jen taková hnidopišina :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)