Inzerce

Inzerce

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největších výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci i jejich značka – značka zaměstnavatele.

Petr Kmošek je specialista na lidské zdroje a mj. svým klientům pomáhá i s budováním jejich zaměstnavatelské značky. V rozhovoru jsme rozebírali, co to Employer Branding v praxi je, jak mohou i méně atraktivní firmy přitáhnout nové zaměstnance a jak na svojí značce začít aktivně pracovat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak firmy reagují na nízkou nezaměstnanost?
  • Co mohou i méně atraktivní firmy udělat pro svoji konkurenceschopnost na trhu práce?
  • Jak se budují zaměstnavatelské značky v praxi?
  • Co je potřeba si v rámci Employer Brandingu vyjasnit, než začnete?
  • Jaké nástroje můžete při hledání nových lidí využít?

Petrovy články, které vám pomohou s HR:

Poslechněte si inspirativní rozhovory se šéfy firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Zuzana

Před 3 roky

Jiří, díky moc za Vaše videa. Jsou skvělá a myslím, že je to docela unikátní projekt na českém trhu. Nebo minimálně unikátně vedený. Mám kosmetickou výtku – vždycky mně zarazí, kolik lidí, kteří určitě jinak angličtinou vládnou, nejsou schopni správně vyslovit název soc. sítě LinkedIn. Na tomto videu ani Vy ani Váš protějšek. Nešlo by s tím, prosím, něco udělat? Fakt to, zrovna v odborném kontextu, rve uši. Díky!

Odpovědět »

Josef

Před 3 roky

Super obsah, super téma, díky…jen klišé prostředí to trochu kazí a vizuál je špatenka, ale to jen taková hnidopišina :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

jiri-vicherek-web

Jiří Vicherek: Jak dělat PR (nejen) na internetu?

Affiliate podnikání

14 mýtů, když chcete podnikat v affiliate

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Inzerce