Inzerce

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největších výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na trhu práce jim může pomoci i jejich značka – značka zaměstnavatele.

Inzerce

Petr Kmošek je specialista na lidské zdroje a mj. svým klientům pomáhá i s budováním jejich zaměstnavatelské značky. V rozhovoru jsme rozebírali, co to Employer Branding v praxi je, jak mohou i méně atraktivní firmy přitáhnout nové zaměstnance a jak na svojí značce začít aktivně pracovat.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak firmy reagují na nízkou nezaměstnanost?
  • Co mohou i méně atraktivní firmy udělat pro svoji konkurenceschopnost na trhu práce?
  • Jak se budují zaměstnavatelské značky v praxi?
  • Co je potřeba si v rámci Employer Brandingu vyjasnit, než začnete?
  • Jaké nástroje můžete při hledání nových lidí využít?

Petrovy články, které vám pomohou s HR:

Poslechněte si inspirativní rozhovory se šéfy firem:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Zuzana

Před 3 roky

Jiří, díky moc za Vaše videa. Jsou skvělá a myslím, že je to docela unikátní projekt na českém trhu. Nebo minimálně unikátně vedený. Mám kosmetickou výtku – vždycky mně zarazí, kolik lidí, kteří určitě jinak angličtinou vládnou, nejsou schopni správně vyslovit název soc. sítě LinkedIn. Na tomto videu ani Vy ani Váš protějšek. Nešlo by s tím, prosím, něco udělat? Fakt to, zrovna v odborném kontextu, rve uši. Díky!

Odpovědět »

Josef

Před 3 roky

Super obsah, super téma, díky…jen klišé prostředí to trochu kazí a vizuál je špatenka, ale to jen taková hnidopišina :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost