Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak vytvořit název firmy? Příklady z Česka

Zakládáte firmu a přemýšlíte nad jejím názvem? Doporučujeme vám řídit se cennými radami podnikatelů, kteří si již tímto procesem prošli. Vybrali jsme pro vás rozhovory s těmi, kteří svoje firmy pojmenovali netradičním způsobem nebo kteří s jejich názvem řešili nějaký problém. Rozhovorů u nás najdete více, ale tyto vám mohou při pojmenovávání firmy dodat nový úhel pohledu.

Nejnovější obsah:

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

petr-sykora-web

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

Inzerce

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

hynek-husnik-web

Hynek Husník (Storyous, Nexter): Když váš nápad nevyjde a musíte změnit byznys model

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Jindra Šulcová radí, jak a proč si zaregistrovat ochrannou známku

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.