Inzerce

Inzerce

Jak vytvořit název firmy? Příklady z Česka

Zakládáte firmu a přemýšlíte nad jejím názvem? Doporučujeme vám řídit se cennými radami podnikatelů, kteří si již tímto procesem prošli. Vybrali jsme pro vás rozhovory s těmi, kteří svoje firmy pojmenovali netradičním způsobem nebo kteří s jejich názvem řešili nějaký problém. Rozhovorů u nás najdete více, ale tyto vám mohou při pojmenovávání firmy dodat nový úhel pohledu.

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 2 roky

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká…

Před 3 roky

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…

Před 3 roky

petr-sykora-web

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

Pepu najdete v mnoha českých vtipech. Příběh slevového serveru Pepa.cz zní také tak trochu jako vtip. Kvůli sporům mezi společníky totiž přišel o svou doménu a musel se rychle přesunout pod novou značku Klido.cz. Co se vlastně stalo a jak…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i…

Před 3 roky

hynek-husnik-web

Hynek Husník (Storyous, Nexter): Když váš nápad nevyjde a musíte změnit byznys model

Storyous se jako první věnovalo mobilním platbám. Poté začalo vyvíjet něco jako sociální síť. Nakonec skončilo u pokladního systému, ale ani do něj už by znovu zakladatel firmy Hynek Husník nešel.

Před 3 roky

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

Michalovi Majnušovi je 24 let, přesto už má za sebou bohatou kariéru. Pracoval jako marketingový konzultant v České spořitelně, jako copywriter v Okay, marketingový manažer pro UNIFER a teď působí jako PR specialista v Kiwi.com, dříve známém jako Skypicker. Co…

Před 4 roky

matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

Nebuďte závislí na srovnávačích, vyhledávačích ani na jiných zdrojích vašeho obratu.

Před 4 roky

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Vedle teorie jsme probrali i praktické příklady českých i zahraničních značek.

Před 5 roky

Jindra Šulcová radí, jak a proč si zaregistrovat ochrannou známku

JUDr. Jindra Šulcová je evropským známkovým zástupcem. To znamená, že pomáhá lidem s registrací ochranných známek, správou známkového portfolia a s ochranou jejich známkových práv. Právě to je velice zajímavé a mnoho podnikatelů může zajímat, jak si ochrannou známku zaregistrovat,…

Před 6 roky

Doporučené články

oliver-dlouhy-web

VIDEO: Oliver Dlouhý (Skypicker) o životě startupisty

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

penize-koruny-snura-web

5 praktických tipů, jak vytvořit dlouhodobě vydělávající affiliate podnikání

pavel-voparil-web

Pavel Vopařil: Prodej Slevomatu jsem majitelům rozmlouval, Skrz.cz se prodal v balíku

Inzerce