Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 142 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Pepu najdete v mnoha českých vtipech. Příběh slevového serveru Pepa.cz zní také tak trochu jako vtip. Kvůli sporům mezi společníky totiž přišel o svou doménu a musel se rychle přesunout pod novou značku Klido.cz. Co se vlastně stalo a jak to výkonný ředitel firmy Petr Sýkora řešil?

Krizový management zní jako zajímavá disciplína, dokud ho ovšem nezažijete na vlastní kůži. Web Pepa.cz přestal fungovat v brzkých ranních hodinách. Pohotovost celé firmy navíc značně ochromil i nefungující internet v kancelářích. Podle slov Petra Sýkora za vším stál spolumajitel firmy, který doménu i internet jednoduše vypnul.

Celý spor je momentálně u soudu. V rozhovoru jsme si povídali o tom, co se vlastně ve firmě stalo, proč spory mezi společníky došly tak daleko a jak Petr Sýkora firmu křísil poté, co ztratila svou doménu. A také, zda se tomu dalo předejít.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Pepa.cz přišel o svou doménu?
  • Co se dělo v prvních hodinách nefunkčnosti webu?
  • Jak se vybíral nový název firmy a jak probíhal přesun?
  • O jak velkou část byznysu firma přišla a jak celou situaci komunikovala navenek?
  • Co se stalo mezi společníky firmy a proč spory tak vygradovaly?
  • Jak se tomu dalo předejít a jaké ponaučení z toho plyne pro ostatní?

Zkušenosti stovek podnikatelů. Tady je jen výběr několika z nich:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Marek Čevelíček Sledovat @mcevel

Před 5 roky

Na tento rozhovor jsem se těšil. Líbí se mi, jak o tom Petr přemýšlí a jakou má s Klido vizi. K tématu slevových portálů jsem nedávno psal na blog zamyšlení a myslím si, že přesně tohle je jedna z cest, jakou by se dnešní slevové portály měly vydat. Sleva byla rozjezd. Viz: http://www.lqd.cz/clanek/slevove-portaly-existuji-uz-7-let-jak-je-to-s-nimi-dnes-a-jaka-je-jejich-budoucnost

Odpovědět »

Milada

Před 5 roky

Sýkora úplně zapomněl zmínit ten drobný detail, že kauza začala tak, že si z Pepy.cz do své firmy Online Brothers převedl 31,5 milionu Kč: http://milleniumprague.cz/upload/navrh/insolvencni-navrh.pdf
Když to začala šetřit policie, musel vycouvat. Online Brothers nabízí na PrávníEsa.cz zprostředkování právních služeb hlupákům, kteří si neumí sami advokáta vygooglovat. Mladý podnikatel Jiří Rostecký zde, podle mne, dělá Sýkorovi placené PR.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Inzerce