Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petr Sýkora: Ztráta domény Pepa.cz, přesun na Klido.cz, spory se společníkem

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

RozhovorVideo

Pepu najdete v mnoha českých vtipech. Příběh slevového serveru Pepa.cz zní také tak trochu jako vtip. Kvůli sporům mezi společníky totiž přišel o svou doménu a musel se rychle přesunout pod novou značku Klido.cz. Co se vlastně stalo a jak to výkonný ředitel firmy Petr Sýkora řešil?

Krizový management zní jako zajímavá disciplína, dokud ho ovšem nezažijete na vlastní kůži. Web Pepa.cz přestal fungovat v brzkých ranních hodinách. Pohotovost celé firmy navíc značně ochromil i nefungující internet v kancelářích. Podle slov Petra Sýkora za vším stál spolumajitel firmy, který doménu i internet jednoduše vypnul.

Celý spor je momentálně u soudu. V rozhovoru jsme si povídali o tom, co se vlastně ve firmě stalo, proč spory mezi společníky došly tak daleko a jak Petr Sýkora firmu křísil poté, co ztratila svou doménu. A také, zda se tomu dalo předejít.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Pepa.cz přišel o svou doménu?
  • Co se dělo v prvních hodinách nefunkčnosti webu?
  • Jak se vybíral nový brand a jak probíhal přesun?
  • O jak velkou část byznysu firma přišla a jak celou situaci komunikovala navenek?
  • Co se stalo mezi společníky firmy a proč spory tak vygradovaly?
  • Jak se tomu dalo předejít a jaké ponaučení z toho plyne pro ostatní?

Zkušenosti stovek podnikatelů. Tady je jen výběr několika z nich:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Marek Čevelíček

    -

    Na tento rozhovor jsem se těšil. Líbí se mi, jak o tom Petr přemýšlí a jakou má s Klido vizi. K tématu slevových portálů jsem nedávno psal na blog zamyšlení a myslím si, že přesně tohle je jedna z cest, jakou by se dnešní slevové portály měly vydat. Sleva byla rozjezd. Viz: http://www.lqd.cz/clanek/slevove-portaly-existuji-uz-7-let-jak-je-to-s-nimi-dnes-a-jaka-je-jejich-budoucnost

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář

Skrýt reklamu