Inzerce

Inzerce

Pavel Krkoška (SingleCase): Jak se vyvíjí vlastní produkt a jak se prodává v B2B

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Chtějí právníkům a advokátům ulehčit práci. Data o jejich klientech, informace o soudních řízeních nebo třeba fakturace a platby. To vše pod hlavičkou SingleCase nabízí právním kancelářím a snaží se tak digitalizovat obor, který zatím technologiím příliš otevřený není.

Pavel Krkoška je zakladatelem a CEO SingleCase. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý nápad na projekt vznikl, jak probíhá vývoj vlastního produktu a jak se ho firmě daří prodávat právníkům a advokátům.

Partnerem rozhovoru je PR agentura Fenek.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikl SingleCase?
  • Jak se uváděl na trh?
  • Jak se digitalizuje obor právních a advokátních služeb?
  • Jak probíhá vývoj vlastního produktu?
  • Jak se prodává ve světě B2B?

Další rozhovory o startupech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

jan-lastuvka-web

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)