Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V roce 1994 založil vydavatelství Computer Press, které po 11 letech prodal. V roce 1996 založil e-shop vltava.cz, který prý byl vůbec prvním českým e-shopem. Působil jako společník ve vývojářské firmě NetDirect, spoluzaložil startup UlovDomov.cz a je jedním ze spoluzakladatelů společnosti Kiwi.com. Jiří Hlavenka byl hostem MladýPodnikatel.cz.

Jenom málokdo v Česku o sobě může říct, že stál u zrodu podnikatelských začátků na českém internetu. Jak se tedy online byznys lišil od toho dnešního a je pravda, že jakýkoliv nápad tehdy sklidil úspěch?

S Jiřím Hlavenkou jsme se bavili i o tom, jaké inovace zažívají úspěch a jaké naopak pohoří, jak najít dobrý nápad na podnikání a proč tolik projektů úspěšných firem rychle zaniklo.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se podnikalo na internetu v roce 1994?
  • Je už dnes – v době internetových gigantů – nemožné vytvořit něco revolučního?
  • Jaké nápady na inovace mají úspěch a které naopak brzy zaniknou?
  • Co spojuje ty nejúspěšnějších podnikatelské nápady na internetu?
  • Jak získat dobrý nápad pro svoje podnikání?
  • Co Jiří Hlavenka doporučuje začínajícím podnikatelům?
  • Jak se budou technologie do budoucna vyvíjet a jak je ovlivní GDPR?

Další videa s úspěšnými byznysmeny:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký