Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

V roce 1994 založil vydavatelství Computer Press, které po 11 letech prodal. V roce 1996 založil e-shop vltava.cz, který prý byl vůbec prvním českým e-shopem. Působil jako společník ve vývojářské firmě NetDirect, spoluzaložil startup UlovDomov.cz a je jedním ze spoluzakladatelů společnosti Kiwi.com. Jiří Hlavenka byl hostem MladýPodnikatel.cz.

Jenom málokdo v Česku o sobě může říct, že stál u zrodu podnikatelských začátků na českém internetu. Jak se tedy online byznys lišil od toho dnešního a je pravda, že jakýkoliv nápad tehdy sklidil úspěch?

S Jiřím Hlavenkou jsme se bavili i o tom, jaké inovace zažívají úspěch a jaké naopak pohoří, jak najít dobrý nápad na podnikání a proč tolik projektů úspěšných firem rychle zaniklo.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se podnikalo na internetu v roce 1994?
  • Je už dnes – v době internetových gigantů – nemožné vytvořit něco revolučního?
  • Jaké nápady na inovace mají úspěch a které naopak brzy zaniknou?
  • Co spojuje ty nejúspěšnějších podnikatelské nápady na internetu?
  • Jak získat dobrý nápad pro svoje podnikání?
  • Co Jiří Hlavenka doporučuje začínajícím podnikatelům?
  • Jak se budou technologie do budoucna vyvíjet a jak je ovlivní GDPR?

Další videa s úspěšnými byznysmeny:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce