Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V roce 1994 založil vydavatelství Computer Press, které po 11 letech prodal. V roce 1996 založil e-shop vltava.cz, který prý byl vůbec prvním českým e-shopem. Působil jako společník ve vývojářské firmě NetDirect, spoluzaložil startup UlovDomov.cz a je jedním ze spoluzakladatelů společnosti Kiwi.com. Jiří Hlavenka byl hostem MladýPodnikatel.cz.

Jenom málokdo v Česku o sobě může říct, že stál u zrodu podnikatelských začátků na českém internetu. Jak se tedy online byznys lišil od toho dnešního a je pravda, že jakýkoliv nápad tehdy sklidil úspěch?

S Jiřím Hlavenkou jsme se bavili i o tom, jaké inovace zažívají úspěch a jaké naopak pohoří, jak najít dobrý nápad na podnikání a proč tolik projektů úspěšných firem rychle zaniklo.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se podnikalo na internetu v roce 1994?
  • Je už dnes – v době internetových gigantů – nemožné vytvořit něco revolučního?
  • Jaké nápady na inovace mají úspěch a které naopak brzy zaniknou?
  • Co spojuje ty nejúspěšnějších podnikatelské nápady na internetu?
  • Jak získat dobrý nápad pro svoje podnikání?
  • Co Jiří Hlavenka doporučuje začínajícím podnikatelům?
  • Jak se budou technologie do budoucna vyvíjet a jak je ovlivní GDPR?

Další videa s úspěšnými byznysmeny:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)