Inzerce

Inzerce

HR marketing

Jak zlepšit vaši pověst zaměstnavatele? Jak na trhu práce budovat značku vaší firmy? Nahlédněte s námi do světa HR marketingu a zjistěte, jak můžete se svou firmou seznámit ty, které rozhodně chcete do týmu.

marek-premus-web

Marek Premus: Jak řeší Alza.cz nedostatek lidí, jak dělá HR marketing a jak vypadají její pohovory

Většinu firem dnes trápí nedostatek kvalitních pracovních sil. Nezaměstnanost v Česku stále klesá a ačkoliv se do Alzy ročně hlásí kolem 60 tisíc lidí, i ona má některé pracovní pozice problém obsadit. Hostem dnešního rozhovoru je personální ředitel Alzy Marek…

Před 2 roky

ivar-mesensky-web

Ivar Mesenský: Jak najít nové zaměstnance na trhu práce a jak pracují headhunteři?

Ivar Mesenský se v recruitmentu pohybuje od roku 2011. Před 2 lety společně s Ondřejem Havlíčkem založil headhunterskou kancelář WOLF HUNT. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak headhunteři pracují a jak dnes uspět při hledání nových zaměstnanců. Headhunterská…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 2 roky

barbora-kuklova-web

Barbora Kuklová (Cleevio): Spousta vývojářů už nehledá velké firmy. Nedaří se jim tam prosadit

Nového vývojáře webových stránek nebo mobilních aplikací dnes hledá snad každá firma, která působí na internetu. Často je ale jejich hledání marné, což brzdí firemní rozvoj a vývoj nových produktů. Jak to změnit? Barbora Kuklová přes 2 roky působí ve…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-barnet-web

Pavel Barnet: Jak najít a vést svoje zaměstnance?

Jak do firmy najít nové talenty a být pro ně dobrým šéfem? Pavel Barnet z O2.

Před 4 roky

Doporučené články

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

ondrej-preuss

Konec právníků v Čechách?

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Inzerce