Inzerce

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Před rozhovorem mi přiznal, že toto je jeho první natáčení. Přesto na něm nebyla znát vůbec žádná tréma a jeho odpovědi byly konkrétní a praktické. Jakub Nešetřil je jedním z nejúspěšnějších českých IT podnikatelů. Založil Apiary, které úspěšně prodal Oracle, a dnes se věnuje projektu Česko.Digital.

S Jakubem jsem si povídal především o tom, jak celá jeho firma vznikla a jaká byla její cesta za úspěšným exitem tak významné společnosti, jako je Oracle. Detailně jsme rozebrali i to, jaká ponaučení si z příběhu Apiary mohou odnést další startupy a jak firma přemýšlela nad svým obchodním modelem. Celý rozhovor najdete také jako podcast o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na Apiary a jak se rozvíjel?
  • Co zapříčinilo jeho obrovský úspěch?
  • Jak se hledal jeho obchodní model?
  • Proč začít podnikat na tom nejtěžším trhu?
  • Jak se celá firma prodávala?
  • Co dnes Aleš dělá a co ho k tomu motivuje?

Další rozhovory o českých startupech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

vit-endler-web

Budování technologické firmy | Vít Endler (finGOOD.cz)

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek