Inzerce

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Před rozhovorem mi přiznal, že toto je jeho první natáčení. Přesto na něm nebyla znát vůbec žádná tréma a jeho odpovědi byly konkrétní a praktické. Jakub Nešetřil je jedním z nejúspěšnějších českých IT podnikatelů. Založil Apiary, které úspěšně prodal Oracle, a dnes se věnuje projektu Česko.Digital.

S Jakubem jsem si povídal především o tom, jak celá jeho firma vznikla a jaká byla její cesta za úspěšným exitem tak významné společnosti, jako je Oracle. Detailně jsme rozebrali i to, jaká ponaučení si z příběhu Apiary mohou odnést další startupy a jak firma přemýšlela nad svým obchodním modelem. Celý rozhovor najdete také jako podcast o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na Apiary a jak se rozvíjel?
  • Co zapříčinilo jeho obrovský úspěch?
  • Jak se hledal jeho obchodní model?
  • Proč začít podnikat na tom nejtěžším trhu?
  • Jak se celá firma prodávala?
  • Co dnes Aleš dělá a co ho k tomu motivuje?

Další rozhovory o českých startupech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?