Inzerce

Inzerce

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Když jsem s Oliverem Dlouhým natáčel v roce 2015, vběhnul k nám do kanceláře, žvýkačku si v rychlosti nalepil na okraj skleničky a řekl, že je to jízda. Dnes po 4 letech přiznává, že je to jízda stále, žvýkačku tentokrát raději rovnou spolknul a začal vyprávě o tom, jak vede firmu s 2600 zaměstnanci.

Spoluzakladatel a CEO Kiwi.com Oliver Dlouhý je jedním z nejúspěšnějších podnikatelů v České republice. Podařilo se mu během několika let vybudovat globálně úspěšnou firmu a vytvořit příběh, který se v takovém rozměru v Česku zatím mnohokrát nezopakoval.

Povídali jsme si o tom, jak zvládá rychlý růst firmy, jak buduje management firmy a co se pokazilo ve spolupráci s jeho investory. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Oliver zvládá překotný růst Kiwi.com?
  • Jak se z punkové firmy stane nadnárodní korporace?
  • Jak se mění interní procesy firmy a jak se udržuje firemní kultura?
  • Jak vypadá vedení firmy a jak se buduje její management?
  • Co se stalo mezi investory Kiwi.com a co by Oliver udělal jinak?
  • Kolik si vůbec Oliver z Kiwi.com vyplatil a do čeho je investoval?
  • Proč to všechno dělá a jak jeho úspěch můžete zopakovat?

Další rozhovory o českém úspěchu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

ladislav-trpak-web

Ladislav Trpák: Byznys model Zootu, filosofie podnikání, růst firmy

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Inzerce