Inzerce

Inzerce

Konstantin Margaretis (Skladon): Outsourcing logistiky, validace produktu, bankovní financování startupu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jeho vizí je vybudovat globálně úspěšnou službu, která firmám pomáhá růst a umožňuje jim outsourcovat svůj sklad a logistiku. Chce být jednoduše nejlepší. A plánuje na desítky let dopředu. To je Konstantin Margaretis, CEO Skladonu a host dnešního rozhovoru.

Málokdy od startupů slyšíte vize na další desetiletí. Většina začínajících podnikatelů jakoby plánovala jen na pár let a s vidinou úspěšného prodeje se snažila co nejrychleji vybudovat firmu s co nejvyšší hodnotou. To ale není případ Skladonu. S Konstantinem jsme rozebírali, jak dnes nad budoucností služby přemýšlí, jak ji validovali před spuštěním a čeho chtějí u nás i ve světě dosáhnout.

Rozebrali jsme i podstatu jejich služby – outsourcing skladu a jeho smysl pro e-shopy a další firmy. Kdy se vyplatí svěřit sklad a logistiku do cizích rukou a proč se firmy často pouští do nekonečného honu za vlastní logistikou, která ale nakonec není kvalitní ani dostačující?

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání. Se zástupci Skladonu se můžete setkat i na našich E-shop Klubech, jehož jsou partnerem.

Nový sklad Skladonu:

V rozhovoru zmiňujeme nový sklad, který bude Skladon využívat. Takto vypadá:

Zdroj fotek: Archiv Skladonu

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Skladon vznikl a co všechno poskytuje?
  • Proč je pro firmy výhodné outsourcovat sklad a logistiku?
  • Jak probíhá budování skladů Skladonu a kolik to stojí?
  • Jakou vizi Skladon má a kdo jsou jeho největší konkurenti?
  • Jak probíhala příprava celého produktu a tvorba byznys plánu?
  • Jak se to celé financuje a proč firma nemá investora?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-nechvilka-web

Jiří Nechvilka: Služby pro zákazníky e-shopů, projekt SrovnejPůjčku.cz, srovnávání úvěrů

ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Petr Rulíšek

Před 3 roky

No já před týdnem poptával jejich služby a ani se neozvali zpět, tak asi tak…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení