Inzerce

Honza Borýsek: Jak probíhala reklamní kampaň na koncert Eda Sheerana v Praze?

Je to rekordní turné. Ed Sheeran překonal U2 a zaujal první místo v žebříčku nejvýdělečnějších koncertních šňůr na světě. A s koncertem v Česku mu pomáhala agentura advertia digital, kterou založil náš dnešní host Honza Borýsek.

Inzerce

S Honzou jsme rozebrali, jak se vůbec k takové zakázce jeho firma dostala a co všechno práce na Sheeranově vystoupení v Česku obsahovala. Jednalo se o celkem dva koncerty na Letné a advertia digital pro ně zajišťovala webové stránky a digitální kampaně.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak celá kampaň probíhala?
  • Jak k ní přistupoval management Eda Sheerana?
  • Jaké marketingové nástroje pro ni byly použity?
  • Jaké měla nakonec výsledky a jak se vyhodnocovala?
  • Jaká ponaučení si z ní Honza odnesl?

Další rozhovory o marketingu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě