Inzerce

Honza Borýsek: Jak probíhala reklamní kampaň na koncert Eda Sheerana v Praze?

Je to rekordní turné. Ed Sheeran překonal U2 a zaujal první místo v žebříčku nejvýdělečnějších koncertních šňůr na světě. A s koncertem v Česku mu pomáhala agentura advertia digital, kterou založil náš dnešní host Honza Borýsek.

Inzerce

S Honzou jsme rozebrali, jak se vůbec k takové zakázce jeho firma dostala a co všechno práce na Sheeranově vystoupení v Česku obsahovala. Jednalo se o celkem dva koncerty na Letné a advertia digital pro ně zajišťovala webové stránky a digitální kampaně.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak celá kampaň probíhala?
  • Jak k ní přistupoval management Eda Sheerana?
  • Jaké marketingové nástroje pro ni byly použity?
  • Jaké měla nakonec výsledky a jak se vyhodnocovala?
  • Jaká ponaučení si z ní Honza odnesl?

Další rozhovory o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce