Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Video

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno pomáhá a jak se propisuje do její firemní kultury? I to bylo tématem našeho rozhovoru.

Rozebrali jsme toho ale víc. Třeba to, co by podle Ondřeje měli dělat všichni reklamní experti a proč často postává v supermarketu a pozoruje lidi. Povídali jsme si o tom, jak se agentuře daří a jak uvnitř funguje. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se odkaz Davida Ogilvyho odráží v samotné agentuře?
  • V čem se od něj Ondřej Obluk nejvíce inspiruje?
  • Jak se dnes agentuře daří a jak se bude vyvíjet do budoucna?
  • Jak dělat reklamu, jaké jsou úspěšné reklamy a co by měl dělat každý reklamní expert?
  • A mnoho dalšího.

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu