Inzerce

Inzerce

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno pomáhá a jak se propisuje do její firemní kultury? I to bylo tématem našeho rozhovoru.

Rozebrali jsme toho ale víc. Třeba to, co by podle Ondřeje měli dělat všichni reklamní experti a proč často postává v supermarketu a pozoruje lidi. Povídali jsme si o tom, jak se agentuře daří a jak uvnitř funguje. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se odkaz Davida Ogilvyho odráží v samotné agentuře?
  • V čem se od něj Ondřej Obluk nejvíce inspiruje?
  • Jak se dnes agentuře daří a jak se bude vyvíjet do budoucna?
  • Jak dělat reklamu, jaké jsou úspěšné reklamy a co by měl dělat každý reklamní expert?
  • A mnoho dalšího.

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Právě vyšlo

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář