Inzerce

Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?

Bezmála 5 let pracoval v marketingu na Nově. Potom více než 2,5 roku vedl marketing MAFRY. Poté přesel do mnohem menšíZonky.cz peer-to-peer služby na zprostředkování online půjček mezi lidmi Zonky.cz. To je příběh Jakuba Strýčka, hosta dnešního videorozhovoru.

Inzerce

Povídali jsme si o tom, jak se liší svět velkého korporátu od mladé dynamické firmy. Jak se přistupuje k marketingu v obou takto odlišných světech a jak dnes nad marketingem Zonky.cz přemýšlí.

Na závěr jsme přidali i několik rad pro začínající marketéry a studenty, kteří se chtějí marketingu věnovat. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce marketéra pro malou firmu a korporaci?
  • Jak dnes v Zonky.cz nad marketingem přemýšlí?
  • Jak oslovují nové zákazníky a co jim funguje nejlépe?
  • Jakým výzvám v marketingu čelí a jak je zvládají?
  • V čem se od Zonky.cz mohou inspirovat další firmy?
  • Co Jakub doporučuje mladým marketérům?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Jana

Před 2 roky

Inspirativní rozhovor, děkuji za sdílení :)

Odpovědět »

David Jellůš Znoj Sledovat @VHestur

Před 2 roky

Tak to je teda nááářez ???⛵️????‍♂️?❄️☁️⛅️⛅️?☀️???

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier