Inzerce

Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?

Bezmála 5 let pracoval v marketingu na Nově. Potom více než 2,5 roku vedl marketing MAFRY. Poté přesel do mnohem menšíZonky.cz peer-to-peer služby na zprostředkování online půjček mezi lidmi Zonky.cz. To je příběh Jakuba Strýčka, hosta dnešního videorozhovoru.

Inzerce

Povídali jsme si o tom, jak se liší svět velkého korporátu od mladé dynamické firmy. Jak se přistupuje k marketingu v obou takto odlišných světech a jak dnes nad marketingem Zonky.cz přemýšlí.

Na závěr jsme přidali i několik rad pro začínající marketéry a studenty, kteří se chtějí marketingu věnovat. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce marketéra pro malou firmu a korporaci?
  • Jak dnes v Zonky.cz nad marketingem přemýšlí?
  • Jak oslovují nové zákazníky a co jim funguje nejlépe?
  • Jakým výzvám v marketingu čelí a jak je zvládají?
  • V čem se od Zonky.cz mohou inspirovat další firmy?
  • Co Jakub doporučuje mladým marketérům?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Jana

Před 2 roky

Inspirativní rozhovor, děkuji za sdílení :)

Odpovědět »

David Jellůš Znoj Sledovat @VHestur

Před 2 roky

Tak to je teda nááářez ???⛵️????‍♂️?❄️☁️⛅️⛅️?☀️???

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání