Inzerce

Inzerce

Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?

Bezmála 5 let pracoval v marketingu na Nově. Potom více než 2,5 roku vedl marketing MAFRY. Poté přesel do mnohem menšíZonky.cz peer-to-peer služby na zprostředkování online půjček mezi lidmi Zonky.cz. To je příběh Jakuba Strýčka, hosta dnešního videorozhovoru.

Povídali jsme si o tom, jak se liší svět velkého korporátu od mladé dynamické firmy. Jak se přistupuje k marketingu v obou takto odlišných světech a jak dnes nad marketingem Zonky.cz přemýšlí.

Na závěr jsme přidali i několik rad pro začínající marketéry a studenty, kteří se chtějí marketingu věnovat. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce marketéra pro malou firmu a korporaci?
  • Jak dnes v Zonky.cz nad marketingem přemýšlí?
  • Jak oslovují nové zákazníky a co jim funguje nejlépe?
  • Jakým výzvám v marketingu čelí a jak je zvládají?
  • V čem se od Zonky.cz mohou inspirovat další firmy?
  • Co Jakub doporučuje mladým marketérům?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Jana

Před 2 roky

Inspirativní rozhovor, děkuji za sdílení :)

Odpovědět »

David Jellůš Znoj Sledovat @VHestur

Před 2 roky

Tak to je teda nááářez ???⛵️????‍♂️?❄️☁️⛅️⛅️?☀️???

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

zena-psani-vztek-web

9 typů copy poptávek z webu: Jak s nimi naložit?

michal-mensik-web

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

david-binovec-web

David Biňovec (Automattic): Jak se vyvíjí a používá WordPress?

www-green-web

Co to je Accelerated Mobile Pages (AMP)?

Inzerce