Inzerce

Inzerce

Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Bezmála 5 let pracoval v marketingu na Nově. Potom více než 2,5 roku vedl marketing MAFRY. Poté přesel do mnohem menšíZonky.cz peer-to-peer služby na zprostředkování online půjček mezi lidmi Zonky.cz. To je příběh Jakuba Strýčka, hosta dnešního videorozhovoru.

Povídali jsme si o tom, jak se liší svět velkého korporátu od mladé dynamické firmy. Jak se přistupuje k marketingu v obou takto odlišných světech a jak dnes nad marketingem Zonky.cz přemýšlí.

Na závěr jsme přidali i několik rad pro začínající marketéry a studenty, kteří se chtějí marketingu věnovat. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se liší práce marketéra pro malou firmu a korporaci?
  • Jak dnes v Zonky.cz nad marketingem přemýšlí?
  • Jak oslovují nové zákazníky a co jim funguje nejlépe?
  • Jakým výzvám v marketingu čelí a jak je zvládají?
  • V čem se od Zonky.cz mohou inspirovat další firmy?
  • Co Jakub doporučuje mladým marketérům?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Jana

Před 3 roky

Inspirativní rozhovor, děkuji za sdílení :)

Odpovědět »

David Jellůš Znoj Sledovat @VHestur

Před 3 roky

Tak to je teda nááářez ???⛵️????‍♂️?❄️☁️⛅️⛅️?☀️???

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?