Inzerce

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile.

Inzerce

Povídali jsme si tedy o tom, jak se dělá influencer marketing, kdo je to influencer a jak se jím může stát každý. Probrali jsme ale i to, jak s influencery vůbec spolupracovat a jak je zapojit do vaší marketingové strategie.

Michal se v marketingu pohybuje již několik let. Dnes má v agentuře Fragile spravuje profily klientů na sociálních sítích, komunikuje s jejich fanoušky a vytváří pro ně nový obsah.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje influencer marketing?
  • Jak se může člověk stát influencerem?
  • Kdo to vlastně influencer je?
  • Jak úspěšní influenceři přemýšlí a jak rozvíjí svoje podnikání?
  • Jak s nimi mohou spolupracovat firmy a jakých chyb se při tom často dopouští?
  • Proč se Michal nestal ještě vlivnějším influencerem a jaké má plány do budoucna?

Další rozhovory o influencerech:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání