Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Michal Kotek (Fragile): Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Když mě poprvé seznámili s Michalem Kotkem, představili mi ho jako influencera. Nemá sice na sociálních sítích stovky tisíc fanoušků, ale i tak oslovuje velké publikum. S influencery navíc každý den spolupracuje v reklamní agentuře Fragile.

Povídali jsme si tedy o tom, jak se dělá influencer marketing, kdo je to influencer a jak se jím může stát každý. Probrali jsme ale i to, jak s influencery vůbec spolupracovat a jak je zapojit do vaší marketingové strategie.

Michal se v marketingu pohybuje již několik let. Dnes má v agentuře Fragile spravuje profily klientů na sociálních sítích, komunikuje s jejich fanoušky a vytváří pro ně nový obsah.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje influencer marketing?
  • Jak se může člověk stát influencerem?
  • Kdo to vlastně influencer je?
  • Jak úspěšní influenceři přemýšlí a jak rozvíjí svoje podnikání?
  • Jak s nimi mohou spolupracovat firmy a jakých chyb se při tom často dopouští?
  • Proč se Michal nestal ještě vlivnějším influencerem a jaké má plány do budoucna?

Další rozhovory o influencerech:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu