Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Úspěšné reklamy

Jak se vytváří úspěšné reklamy? Co je základem jejich úspěchu a jaké fígle používají ti nejlepší reklamní experti? I to se dozvíte v našich rozhovorech, ve kterých si povídáme o reklamě ve 21. století a o tom, co v ní skutečně funguje.

ondrej-krisica-web

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu. Probrali jsme toho…

Před 5 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 5 roky

Inzerce

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz. „Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka…

Před 6 roky

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Efektivita billboardů už se dá vyhodnocovat. To jste nevěděli?

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce