Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martin Paukrt (Footshop): Jak funguje TikTok a kdy jej zařadit do vašeho marketingu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

TikTok je obrovským trendem světa sociálních sítí. Je to platforma, na které lidé sdílí 15vteřinová videa a kde mohou donekonečna konzumovat nový obsah. O využití TikToku v marketingu jsem si povídal se Social Media Team Leaderem Footshopu Martinem Paukrtem.

Moc rád si o trendech povídám s lidmi, kteří je jen nesledují a nečtou o nich ve zprávách, ale snaží se na ně sami naskočit a vytěžit z nich maximum. V době, kdy mnoho podnikatelů a marketérů o TikToku ještě neví, jej využívají už miliony lidí po celém světě. A Footshop už ho zařazuje do své marketingové strategie a oslovuje na něm první zákazníky.

Jak to celé funguje, kdy se vyplatí TikTop i vaší firmě a jak k němu efektivně přistoupit? O tom je rozhovor s Martinem. Přehrát si jej můžete i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje TikTok a proč jej lidé používají?
  • Kdo na něm je a koho tak můžete jeho prostřednictvím oslovit?
  • Jak uživatelé TikToku přemýšlí a jak se chovají?
  • Jaký obsah na TikToku funguje nejlépe a jak jej vytvořit?
  • Které značky se na něm už prosazují a jak?
  • O co se pokouší Footshop a jak se mu zatím daří?
  • Kdy se vyplatí řešit TikTok i vám?
  • Jaká je budoucnost TikToku a co vypovídá o budoucnosti sociálních sítí?

Další rozhovory o (nejen) marketingu:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého