Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Martin Paukrt (Footshop): Jak funguje TikTok a kdy jej zařadit do vašeho marketingu?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

TikTok je obrovským trendem světa sociálních sítí. Je to platforma, na které lidé sdílí 15vteřinová videa a kde mohou donekonečna konzumovat nový obsah. O využití TikToku v marketingu jsem si povídal se Social Media Team Leaderem Footshopu Martinem Paukrtem.

Moc rád si o trendech povídám s lidmi, kteří je jen nesledují a nečtou o nich ve zprávách, ale snaží se na ně sami naskočit a vytěžit z nich maximum. V době, kdy mnoho podnikatelů a marketérů o TikToku ještě neví, jej využívají už miliony lidí po celém světě. A Footshop už ho zařazuje do své marketingové strategie a oslovuje na něm první zákazníky.

Jak to celé funguje, kdy se vyplatí TikTop i vaší firmě a jak k němu efektivně přistoupit? O tom je rozhovor s Martinem. Přehrát si jej můžete i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje TikTok a proč jej lidé používají?
  • Kdo na něm je a koho tak můžete jeho prostřednictvím oslovit?
  • Jak uživatelé TikToku přemýšlí a jak se chovají?
  • Jaký obsah na TikToku funguje nejlépe a jak jej vytvořit?
  • Které značky se na něm už prosazují a jak?
  • O co se pokouší Footshop a jak se mu zatím daří?
  • Kdy se vyplatí řešit TikTok i vám?
  • Jaká je budoucnost TikToku a co vypovídá o budoucnosti sociálních sítí?

Další rozhovory o (nejen) marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu