Inzerce

Inzerce

Martin Paukrt (Footshop): Jak funguje TikTok a kdy jej zařadit do vašeho marketingu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

TikTok je obrovským trendem světa sociálních sítí. Je to platforma, na které lidé sdílí 15vteřinová videa a kde mohou donekonečna konzumovat nový obsah. O využití TikToku v marketingu jsem si povídal se Social Media Team Leaderem Footshopu Martinem Paukrtem.

Inzerce

Moc rád si o trendech povídám s lidmi, kteří je jen nesledují a nečtou o nich ve zprávách, ale snaží se na ně sami naskočit a vytěžit z nich maximum. V době, kdy mnoho podnikatelů a marketérů o TikToku ještě neví, jej využívají už miliony lidí po celém světě. A Footshop už ho zařazuje do své marketingové strategie a oslovuje na něm první zákazníky.

Jak to celé funguje, kdy se vyplatí TikTop i vaší firmě a jak k němu efektivně přistoupit? O tom je rozhovor s Martinem. Přehrát si jej můžete i v našem podcastu o marketingu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje TikTok a proč jej lidé používají?
  • Kdo na něm je a koho tak můžete jeho prostřednictvím oslovit?
  • Jak uživatelé TikToku přemýšlí a jak se chovají?
  • Jaký obsah na TikToku funguje nejlépe a jak jej vytvořit?
  • Které značky se na něm už prosazují a jak?
  • O co se pokouší Footshop a jak se mu zatím daří?
  • Kdy se vyplatí řešit TikTok i vám?
  • Jaká je budoucnost TikToku a co vypovídá o budoucnosti sociálních sítí?

Další rozhovory o (nejen) marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)