Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Eliška Kmochová (Fragile): Jak vznikla oceňovaná kampaň pro značku Pilot Pen?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Tato kampaň vyhrála hned tři ocenění – 1. místo v kategorii Social Media a v kategorii Spotřební zboží a služby B2C v soutěži Internet Effectiveness Awards a 1. místo v kategorii Social media kampaň v soutěži Fénix content marketing. Stojí za ní agentura Fragile, konkrétně host mého dnešního rozhovoru Eliška Kmochová.

Kampaň propagovala pera značky Pilot Pen a přinesla tyto výsledky:

  1. Nárůst prodejů per vzrostl o 287 %.
  2. Osobnostní kvíz (který byl ztežejní částí kampaně) zcela dokončilo 62 000 lidí v v Česku a na Slovensku.
  3. Průměrná dokončenost testů (z celkové návštěvnosti) činila 66 %. V případě, že návštěvník přišel z Instagramu, byla dokončenost dokonce 84 %.
  4. Z 62 000 dokončených testů projevilo téměř 20 000 studentů zájem zůstat se značkou v kontaktu i do budoucna a podělili se s ní o jejich e-mailové adresy.
  5. Pro tuto kampaň byl vytvořen i speciální Pilot chatbot, se kterým se propojilo a komunikovalo téměř 8 000 lidí.

O tom, jak celá kampaň vznikla a jak probíhala její realizace, jsem si povídal s její autorkou, projektovou manažerkou agentury Fragile, Eliškou Kmochovou. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Pár ukázek z kampaně:

Inzerce

Zdroj: Archiv Fragile

Další rozhovory o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví startupu. Jak k němu přistoupit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jiri-jemelka-web

Jak předat řízení firmy nástupci? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Trendy v řízení malých firem v roce 2024 | Petr Macek ( Caflou)

dusan-halas-web

Jak do firmy (ne)implementovat nový proces? | Dušan Halas (Expandeco)