Inzerce

Inzerce

Eliška Kmochová (Fragile): Jak vznikla oceňovaná kampaň pro značku Pilot Pen?

Tato kampaň vyhrála hned tři ocenění – 1. místo v kategorii Social Media a v kategorii Spotřební zboží a služby B2C v soutěži Internet Effectiveness Awards a 1. místo v kategorii Social media kampaň v soutěži Fénix content marketing. Stojí za ní agentura Fragile, konkrétně host mého dnešního rozhovoru Eliška Kmochová.

Kampaň propagovala pera značky Pilot Pen a přinesla tyto výsledky:

  1. Nárůst prodejů per vzrostl o 287 %.
  2. Osobnostní kvíz (který byl ztežejní částí kampaně) zcela dokončilo 62 000 lidí v v Česku a na Slovensku.
  3. Průměrná dokončenost testů (z celkové návštěvnosti) činila 66 %. V případě, že návštěvník přišel z Instagramu, byla dokončenost dokonce 84 %.
  4. Z 62 000 dokončených testů projevilo téměř 20 000 studentů zájem zůstat se značkou v kontaktu i do budoucna a podělili se s ní o jejich e-mailové adresy.
  5. Pro tuto kampaň byl vytvořen i speciální Pilot chatbot, se kterým se propojilo a komunikovalo téměř 8 000 lidí.

O tom, jak celá kampaň vznikla a jak probíhala její realizace, jsem si povídal s její autorkou, projektovou manažerkou agentury Fragile, Eliškou Kmochovou. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Pár ukázek z kampaně:

Zdroj: Archiv Fragile

Další rozhovory o marketingu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Právě vyšlo

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Nejoblíbenější

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

libor-pilar-web

Libor Pilař: E-shopy, které začínají od nuly, to mají hodně těžké

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

jakub-cizmar-web

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

Inzerce