Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom, jak TV reklama funguje a kdy se do ní vyplatí investovat, mluvil Leoš Špachta z agentury Fragile.

Fragile se na TV reklamu specializuje stále více. Vybudovala kvalitní tým expertů a snaží se i o osvětu TV reklamy mezi firmami. V rozhovoru s Leošem jsem proto zjišťoval, jakým společnostem se investice to televize vyplatí, koho jejím prostřednictvím mohou oslovit a kolik je to vlastně bude stát.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje TV reklama a kdo v ní může uspět?
  • Komu se do ní vyplatí investovat a kolik ho to bude stát?
  • Jaké formáty reklamy luze v televizi využít a pro jaké kampaně?
  • Kdo se dnes na televizi dívá a koho v ní tak oslovíte?
  • Jak nad TV reklamou přemýšlet a co v ní nepodcenit?
  • Proč se vyplatí i malým značkám a proč nemusí stát miliony?

Další rozhovory o marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu