Inzerce

Inzerce

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom, jak TV reklama funguje a kdy se do ní vyplatí investovat, mluvil Leoš Špachta z agentury Fragile.

Fragile se na TV reklamu specializuje stále více. Vybudovala kvalitní tým expertů a snaží se i o osvětu TV reklamy mezi firmami. V rozhovoru s Leošem jsem proto zjišťoval, jakým společnostem se investice to televize vyplatí, koho jejím prostřednictvím mohou oslovit a kolik je to vlastně bude stát.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje TV reklama a kdo v ní může uspět?
  • Komu se do ní vyplatí investovat a kolik ho to bude stát?
  • Jaké formáty reklamy luze v televizi využít a pro jaké kampaně?
  • Kdo se dnes na televizi dívá a koho v ní tak oslovíte?
  • Jak nad TV reklamou přemýšlet a co v ní nepodcenit?
  • Proč se vyplatí i malým značkám a proč nemusí stát miliony?

Další rozhovory o marketingu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

martin-chytry-12-web

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jakub-pok-web

Jakub Pok (Škola paměti): Jak si zlepšit paměť a jak funguje lidský mozek?

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

petr-pouchly-os-2-web

Petr Pouchlý o osobním rozvoji: Jak poznat sám sebe?

Inzerce