Inzerce

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. O tom, jak TV reklama funguje a kdy se do ní vyplatí investovat, mluvil Leoš Špachta z agentury Fragile.

Fragile se na TV reklamu specializuje stále více. Vybudovala kvalitní tým expertů a snaží se i o osvětu TV reklamy mezi firmami. V rozhovoru s Leošem jsem proto zjišťoval, jakým společnostem se investice to televize vyplatí, koho jejím prostřednictvím mohou oslovit a kolik je to vlastně bude stát.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje TV reklama a kdo v ní může uspět?
  • Komu se do ní vyplatí investovat a kolik ho to bude stát?
  • Jaké formáty reklamy luze v televizi využít a pro jaké kampaně?
  • Kdo se dnes na televizi dívá a koho v ní tak oslovíte?
  • Jak nad TV reklamou přemýšlet a co v ní nepodcenit?
  • Proč se vyplatí i malým značkám a proč nemusí stát miliony?

Další rozhovory o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Právě vyšlo

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián