Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Petr Šatný: Jak dělá marketing cestovní kancelář Alexandria?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Petr Šatný je marketingovým ředitelem jedné z největších cestovních kanceláří v České republice. V Alexandrii pracuje již přes 10 let a v našem rozhovoru popsal, jak společnost přemýšlí nad svým marketingem a spokojeností zákazníka.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, kde najdete už přes 400 rozhovorů o podnikání a marketingu. V epizodě s Petrem Šatným se dozvíte třeba to, proč cestovka podporuje fotbalovou ligu, proč odešla z Invia.cz a jak Češi nakupují dovolené.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • V čem se od sebe cestovní kanceláře odlišují a jak těžký konkurenční boj mezi sebou vedou?
  • Podle čeho se rozhodují zákazníci při výběru zájezdu a proč je i není důležitá cena?
  • Jak Alexandrie se zákazníky pracuje a kolik z nich u ní nakoupí opakovaně?
  • Jak buduje svou značku a proč podporuje třeba fotbalovou ligu?
  • Proč odešla z portálu Invia.cz a v čem se přirovnává k Alza.cz?

Další rozhovory nejen o marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu