Inzerce

Inzerce

Petr Šatný: Jak dělá marketing cestovní kancelář Alexandria?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Petr Šatný je marketingovým ředitelem jedné z největších cestovních kanceláří v České republice. V Alexandrii pracuje již přes 10 let a v našem rozhovoru popsal, jak společnost přemýšlí nad svým marketingem a spokojeností zákazníka.

Inzerce

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání, kde najdete už přes 400 rozhovorů o podnikání a marketingu. V epizodě s Petrem Šatným se dozvíte třeba to, proč cestovka podporuje fotbalovou ligu, proč odešla z Invia.cz a jak Češi nakupují dovolené.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • V čem se od sebe cestovní kanceláře odlišují a jak těžký konkurenční boj mezi sebou vedou?
  • Podle čeho se rozhodují zákazníci při výběru zájezdu a proč je i není důležitá cena?
  • Jak Alexandrie se zákazníky pracuje a kolik z nich u ní nakoupí opakovaně?
  • Jak buduje svou značku a proč podporuje třeba fotbalovou ligu?
  • Proč odešla z portálu Invia.cz a v čem se přirovnává k Alza.cz?

Další rozhovory nejen o marketingu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)