Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

SponzorovánoVideo

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou

Povídali jsme si třeba o tom, jak firma roste z malé agentury zaměřené na PPC reklamu ve firmu s mnohem širší nabídkou, jak se jí daří získávat nové klienty a představovat jim své novinky, nebo jak pro to všechno hledá kvalitní odborníky do svého týmu. Celý rozhovor je k přehrání i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se Fragile dařilo v roce 2018?
  • Jak se mění nabídka jejích služeb?
  • Jak shání do týmu zkušené odborníky?
  • Jak se učí nové věci a zkouší je v praxi?
  • Jak získávají nové klienty a jak s nimi pracují?
  • Jak vidí budoucnost svého byznysu?

Další rozhovory i vývoji firem:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu