Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Málokdy slyšíte tak inspirativní příběhy jako ty, ve kterých lidé bojují nejen o svoje sny, ale i o své zdraví. Barbora Lípová strávila v uplynulých letech spoustu času v nemocnici a v bolestech. Přesto se jí povedlo rozjet vlastní podnikání, ačkoliv v něm musela překonat spoustu výrazných překážek.

Rozhovor s Bárou jsme rozdělili na dvě části. V té první jsme si povídali o jejím byznysu. Pod značkou Black Brick totiž vytvořila vlastní sérii diářů a zápisníků, ale podnikání jí velmi zkomplikovaly firmy, kterým výrobu produktů zadávala. Podle jejích slov ji zdržely až o tři roky.

Rozebrali jsme tedy, v čem se stala chyba a jak jí mohou předejít všichni, co také chtějí vytvořit vlastní produkt a neví, co všechno výroba vlastního produktu obnáší. Zmínili jsme ale i řešení, na které nakonec Bára přišla a díky čemu se jí nakonec prodej diářů a zápisníků povedlo rozjet.

Druhou část rozhovoru jsme věnovali zdravotním problémům, které Báru trápí a které jí způsobily spoustu bolesti. Přesto s nimi zvládá bojovat a dnes má spoustu zkušeností pro všechny, kteří také něčím trpí, ale nechtějí se vzdát a chtějí si splnit své sny.

Inzerce

Bára v rozhovoru zmiňuje video s Honzou Hájkem. Pokud vás zajímá, můžete se na něj podívat zde. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

O značce Black Brick:

Takto svou značku popisuje sama Bára Lípová:

„Produkty Black Brick v sobě kombinují funkčnost, čistý, reprezentativní design a unikátní obsah. Na rozdíl od konkurence vyrábíme svoje produkty sami, ručně a v Česku z kvalitních zahraničních materiálů.

Naše diáře jsou unikátní především v tom, že k týdenní dvojstraně je vždy navíc k dispozici jedna volná tečkovaná stránka a stránka pro sledování a plánování týdenních priorit a návyků tak, abyste měli to důležité stále snadno na očích a snadněji i kontrolovali, jak se věnujete tomu, co jste si předsevzali. Celý diář je navržený tak, aby v něm bylo maximum prostoru pro různé typy plánování.

Naše zápisníky jsou zajímavé především tím, že obsahují sadu námi sestavených (sebe)koučovacích otázek, které majiteli zápisníku pomůžou ujasnit priority nebo najít nová řešení. Naše produkty mají také vyladěné detaily, například tečkované zápisníky mají perforované stránky.“

Knihy, které Bára doporučuje:

Zen a hotovo -Leo Babatua

„Jednoduchý systém osobní produktivity, pracuje s definováním a zpracováním hlavních úkolů týdne, které nazývá „hlavní kameny“. Nejde o přelomový systém, ale přesto je užitečný v tom si znovu uvědomit, že některé úkoly jsou zásadnější než jiné a podle toho by měly mít svoje priority. Proto jsme i týdenní úkoly zařadili do našeho diáře.“

Hluboká práce – Cal Newport

„Skvělá kniha o soustředění v roztěkaném světě, rozebírá důležitost hluboké práce, radí jak se zbavit multitaskingu a dovolit si být offline, mít méně emailů a podobně. Doplněno o reálné příklady ze života některých osobností. Věřím, že právě ony zmiňované hlavní úkoly týdne by měly být ostrůvky hluboké práce, kdy používáme maximum svého mentálního potenciálu.“

Hitmakeři – tajemství popularity v éře rozptylování – Derek Thompson

„V této knize nenajdete instantní návod na popularitu, naopak rozbíjí možné iluze o šíření popularity a úspěchu. Doplněné o spoustu skutečných případů. I když se nejedná o žádný manuál, věřím, že zvláště pro marketéry by měla být povinnou četbou.“

Další rozhovory, které vás inspirují:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou