Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Málokdy slyšíte tak inspirativní příběhy jako ty, ve kterých lidé bojují nejen o svoje sny, ale i o své zdraví. Barbora Lípová strávila v uplynulých letech spoustu času v nemocnici a v bolestech. Přesto se jí povedlo rozjet vlastní podnikání, ačkoliv v něm musela překonat spoustu výrazných překážek.
Rozhovor s Bárou jsme rozdělili na dvě části. V té první jsme si povídali o jejím byznysu. Pod značkou Black Brick totiž vytvořila vlastní sérii diářů a zápisníků, ale podnikání jí velmi zkomplikovaly firmy, kterým výrobu produktů zadávala. Podle jejích slov ji zdržely až o tři roky.
Rozebrali jsme tedy, v čem se stala chyba a jak jí mohou předejít všichni, co také chtějí vytvořit vlastní produkt a neví, co všechno výroba vlastního produktu obnáší. Zmínili jsme ale i řešení, na které nakonec Bára přišla a díky čemu se jí nakonec prodej diářů a zápisníků povedlo rozjet.
Druhou část rozhovoru jsme věnovali zdravotním problémům, které Báru trápí a které jí způsobily spoustu bolesti. Přesto s nimi zvládá bojovat a dnes má spoustu zkušeností pro všechny, kteří také něčím trpí, ale nechtějí se vzdát a chtějí si splnit své sny.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Bára v rozhovoru zmiňuje video s Honzou Hájkem. Pokud vás zajímá, můžete se na něj podívat zde. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.
Takto svou značku popisuje sama Bára Lípová:
„Produkty Black Brick v sobě kombinují funkčnost, čistý, reprezentativní design a unikátní obsah. Na rozdíl od konkurence vyrábíme svoje produkty sami, ručně a v Česku z kvalitních zahraničních materiálů.
Naše diáře jsou unikátní především v tom, že k týdenní dvojstraně je vždy navíc k dispozici jedna volná tečkovaná stránka a stránka pro sledování a plánování týdenních priorit a návyků tak, abyste měli to důležité stále snadno na očích a snadněji i kontrolovali, jak se věnujete tomu, co jste si předsevzali. Celý diář je navržený tak, aby v něm bylo maximum prostoru pro různé typy plánování.
Naše zápisníky jsou zajímavé především tím, že obsahují sadu námi sestavených (sebe)koučovacích otázek, které majiteli zápisníku pomůžou ujasnit priority nebo najít nová řešení. Naše produkty mají také vyladěné detaily, například tečkované zápisníky mají perforované stránky.“
„Jednoduchý systém osobní produktivity, pracuje s definováním a zpracováním hlavních úkolů týdne, které nazývá „hlavní kameny“. Nejde o přelomový systém, ale přesto je užitečný v tom si znovu uvědomit, že některé úkoly jsou zásadnější než jiné a podle toho by měly mít svoje priority. Proto jsme i týdenní úkoly zařadili do našeho diáře.“
„Skvělá kniha o soustředění v roztěkaném světě, rozebírá důležitost hluboké práce, radí jak se zbavit multitaskingu a dovolit si být offline, mít méně emailů a podobně. Doplněno o reálné příklady ze života některých osobností. Věřím, že právě ony zmiňované hlavní úkoly týdne by měly být ostrůvky hluboké práce, kdy používáme maximum svého mentálního potenciálu.“
„V této knize nenajdete instantní návod na popularitu, naopak rozbíjí možné iluze o šíření popularity a úspěchu. Doplněné o spoustu skutečných případů. I když se nejedná o žádný manuál, věřím, že zvláště pro marketéry by měla být povinnou četbou.“
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce