Inzerce

Inzerce

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

Málokdy slyšíte tak inspirativní příběhy jako ty, ve kterých lidé bojují nejen o svoje sny, ale i o své zdraví. Barbora Lípová strávila v uplynulých letech spoustu času v nemocnici a v bolestech. Přesto se jí povedlo rozjet vlastní podnikání, ačkoliv v něm musela překonat spoustu výrazných překážek.

Rozhovor s Bárou jsme rozdělili na dvě části. V té první jsme si povídali o jejím byznysu. Pod značkou Black Brick totiž vytvořila vlastní sérii diářů a zápisníků, ale podnikání jí velmi zkomplikovaly firmy, kterým výrobu produktů zadávala. Podle jejích slov ji zdržely až o tři roky.

Rozebrali jsme tedy, v čem se stala chyba a jak jí mohou předejít všichni, co také chtějí vytvořit vlastní produkt a neví, co všechno výroba vlastního produktu obnáší. Zmínili jsme ale i řešení, na které nakonec Bára přišla a díky čemu se jí nakonec prodej diářů a zápisníků povedlo rozjet.

Druhou část rozhovoru jsme věnovali zdravotním problémům, které Báru trápí a které jí způsobily spoustu bolesti. Přesto s nimi zvládá bojovat a dnes má spoustu zkušeností pro všechny, kteří také něčím trpí, ale nechtějí se vzdát a chtějí si splnit své sny.

Bára v rozhovoru zmiňuje video s Honzou Hájkem. Pokud vás zajímá, můžete se na něj podívat zde. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

O značce Black Brick:

Takto svou značku popisuje sama Bára Lípová:

„Produkty Black Brick v sobě kombinují funkčnost, čistý, reprezentativní design a unikátní obsah. Na rozdíl od konkurence vyrábíme svoje produkty sami, ručně a v Česku z kvalitních zahraničních materiálů.

Naše diáře jsou unikátní především v tom, že k týdenní dvojstraně je vždy navíc k dispozici jedna volná tečkovaná stránka a stránka pro sledování a plánování týdenních priorit a návyků tak, abyste měli to důležité stále snadno na očích a snadněji i kontrolovali, jak se věnujete tomu, co jste si předsevzali. Celý diář je navržený tak, aby v něm bylo maximum prostoru pro různé typy plánování.

Naše zápisníky jsou zajímavé především tím, že obsahují sadu námi sestavených (sebe)koučovacích otázek, které majiteli zápisníku pomůžou ujasnit priority nebo najít nová řešení. Naše produkty mají také vyladěné detaily, například tečkované zápisníky mají perforované stránky.“

Knihy, které Bára doporučuje:

Zen a hotovo -Leo Babatua

„Jednoduchý systém osobní produktivity, pracuje s definováním a zpracováním hlavních úkolů týdne, které nazývá „hlavní kameny“. Nejde o přelomový systém, ale přesto je užitečný v tom si znovu uvědomit, že některé úkoly jsou zásadnější než jiné a podle toho by měly mít svoje priority. Proto jsme i týdenní úkoly zařadili do našeho diáře.“

Hluboká práce – Cal Newport

„Skvělá kniha o soustředění v roztěkaném světě, rozebírá důležitost hluboké práce, radí jak se zbavit multitaskingu a dovolit si být offline, mít méně emailů a podobně. Doplněno o reálné příklady ze života některých osobností. Věřím, že právě ony zmiňované hlavní úkoly týdne by měly být ostrůvky hluboké práce, kdy používáme maximum svého mentálního potenciálu.“

Hitmakeři – tajemství popularity v éře rozptylování – Derek Thompson

„V této knize nenajdete instantní návod na popularitu, naopak rozbíjí možné iluze o šíření popularity a úspěchu. Doplněné o spoustu skutečných případů. I když se nejedná o žádný manuál, věřím, že zvláště pro marketéry by měla být povinnou četbou.“

Další rozhovory, které vás inspirují:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

muz-pocitac-zklamani-web

Uživatelské testování použitelnosti: Co to je a jak si ho udělat?

Michaela Kurtaničová

Content marketing u e-shopu s neatraktivním zbožím. Jak na něj?

Inzerce