Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Barbora Lípová: Založení značky diářů Black Brick, problémy s výrobci, vážné zdravotní problémy

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 100 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Málokdy slyšíte tak inspirativní příběhy jako ty, ve kterých lidé bojují nejen o svoje sny, ale i o své zdraví. Barbora Lípová strávila v uplynulých letech spoustu času v nemocnici a v bolestech. Přesto se jí povedlo rozjet vlastní podnikání, ačkoliv v něm musela překonat spoustu výrazných překážek.

Rozhovor s Bárou jsme rozdělili na dvě části. V té první jsme si povídali o jejím byznysu. Pod značkou Black Brick totiž vytvořila vlastní sérii diářů a zápisníků, ale podnikání jí velmi zkomplikovaly firmy, kterým výrobu produktů zadávala. Podle jejích slov ji zdržely až o tři roky.

Rozebrali jsme tedy, v čem se stala chyba a jak jí mohou předejít všichni, co také chtějí vytvořit vlastní produkt a neví, co všechno výroba vlastního produktu obnáší. Zmínili jsme ale i řešení, na které nakonec Bára přišla a díky čemu se jí nakonec prodej diářů a zápisníků povedlo rozjet.

Druhou část rozhovoru jsme věnovali zdravotním problémům, které Báru trápí a které jí způsobily spoustu bolesti. Přesto s nimi zvládá bojovat a dnes má spoustu zkušeností pro všechny, kteří také něčím trpí, ale nechtějí se vzdát a chtějí si splnit své sny.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Bára v rozhovoru zmiňuje video s Honzou Hájkem. Pokud vás zajímá, můžete se na něj podívat zde. Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

O značce Black Brick:

Takto svou značku popisuje sama Bára Lípová:

„Produkty Black Brick v sobě kombinují funkčnost, čistý, reprezentativní design a unikátní obsah. Na rozdíl od konkurence vyrábíme svoje produkty sami, ručně a v Česku z kvalitních zahraničních materiálů.

Naše diáře jsou unikátní především v tom, že k týdenní dvojstraně je vždy navíc k dispozici jedna volná tečkovaná stránka a stránka pro sledování a plánování týdenních priorit a návyků tak, abyste měli to důležité stále snadno na očích a snadněji i kontrolovali, jak se věnujete tomu, co jste si předsevzali. Celý diář je navržený tak, aby v něm bylo maximum prostoru pro různé typy plánování.

Naše zápisníky jsou zajímavé především tím, že obsahují sadu námi sestavených (sebe)koučovacích otázek, které majiteli zápisníku pomůžou ujasnit priority nebo najít nová řešení. Naše produkty mají také vyladěné detaily, například tečkované zápisníky mají perforované stránky.“

Knihy, které Bára doporučuje:

Zen a hotovo -Leo Babatua

„Jednoduchý systém osobní produktivity, pracuje s definováním a zpracováním hlavních úkolů týdne, které nazývá „hlavní kameny“. Nejde o přelomový systém, ale přesto je užitečný v tom si znovu uvědomit, že některé úkoly jsou zásadnější než jiné a podle toho by měly mít svoje priority. Proto jsme i týdenní úkoly zařadili do našeho diáře.“

Hluboká práce – Cal Newport

„Skvělá kniha o soustředění v roztěkaném světě, rozebírá důležitost hluboké práce, radí jak se zbavit multitaskingu a dovolit si být offline, mít méně emailů a podobně. Doplněno o reálné příklady ze života některých osobností. Věřím, že právě ony zmiňované hlavní úkoly týdne by měly být ostrůvky hluboké práce, kdy používáme maximum svého mentálního potenciálu.“

Hitmakeři – tajemství popularity v éře rozptylování – Derek Thompson

„V této knize nenajdete instantní návod na popularitu, naopak rozbíjí možné iluze o šíření popularity a úspěchu. Doplněné o spoustu skutečných případů. I když se nejedná o žádný manuál, věřím, že zvláště pro marketéry by měla být povinnou četbou.“

Další rozhovory, které vás inspirují:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Právě vyšlo

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce