Inzerce

Miroslav Sláma: 25 let budování značky LOAP.cz, velkoobchod a výroba, rozjezd e-shopu

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky LOAP.cz je Miroslav Sláma, který byl mým hostem v dnešním videorozhovoru.

Inspirovat bychom se neměli jen od mladičkých startupů a dalších firem, ale zejména od těch, jejichž firmy mají za sebou dlouhou historii a úspěšně podnikají i desítky let. Jednou z takových inspirací může být i značka LOAP.cz, která vznikla v roce 1993 a která dnes dodává svoje textilní výrobky do mnoha obchodních řetězců nejen v Česku, ale i v zahraničí.

S jejím zakladatelem Miroslavem Slámou jsme si povídali třeba o tom, jak firma vznikala a jak se vyráběly první kusy oblečení, jak dnes funguje velkoobchodní činnosti firmy a jak je v něm úspěšná, ale zmínili jsme také začátky podnikání firmy na internetu a vytvoření e-shopu.

Partnerem pořadu je Shoptet.cz poskytující kompletní technické řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikla značka LOAP.cz a její první výrobky?
  • Jak budovat firmu, která přežije čtvrtstoletí?
  • Jak dnes funguje velkoobchod firmy a jak v něm být úspěšný?
  • Co zákazníci chtějí a jaký má Miroslav Sláma vztah k internetu?
  • Jak vznikl e-shop LOAP.cz a jak důležitým prodejním kanálem pro firmu je?

Další rozhovory o dlouhodobém byznysu:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

petr-meloun-web

Přerod z malé firmy na velkou | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků