Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Miroslav Sláma: 25 let budování značky LOAP.cz, velkoobchod a výroba, rozjezd e-shopu

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyVideo

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky LOAP.cz je Miroslav Sláma, který byl mým hostem v dnešním videorozhovoru.

Inspirovat bychom se neměli jen od mladičkých startupů a dalších firem, ale zejména od těch, jejichž firmy mají za sebou dlouhou historii a úspěšně podnikají i desítky let. Jednou z takových inspirací může být i značka LOAP.cz, která vznikla v roce 1993 a která dnes dodává svoje textilní výrobky do mnoha obchodních řetězců nejen v Česku, ale i v zahraničí.

S jejím zakladatelem Miroslavem Slámou jsme si povídali třeba o tom, jak firma vznikala a jak se vyráběly první kusy oblečení, jak dnes funguje velkoobchodní činnosti firmy a jak je v něm úspěšná, ale zmínili jsme také začátky podnikání firmy na internetu a vytvoření e-shopu.

Partnerem pořadu je Shoptet.cz poskytující kompletní technické řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikla značka LOAP.cz a její první výrobky?
  • Jak budovat firmu, která přežije čtvrtstoletí?
  • Jak dnes funguje velkoobchod firmy a jak v něm být úspěšný?
  • Co zákazníci chtějí a jaký má Miroslav Sláma vztah k internetu?
  • Jak vznikl e-shop LOAP.cz a jak důležitým prodejním kanálem pro firmu je?

Další rozhovory o dlouhodobém byznysu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu