Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Miroslav Sláma: 25 let budování značky LOAP.cz, velkoobchod a výroba, rozjezd e-shopu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky LOAP.cz je Miroslav Sláma, který byl mým hostem v dnešním videorozhovoru.

Inspirovat bychom se neměli jen od mladičkých startupů a dalších firem, ale zejména od těch, jejichž firmy mají za sebou dlouhou historii a úspěšně podnikají i desítky let. Jednou z takových inspirací může být i značka LOAP.cz, která vznikla v roce 1993 a která dnes dodává svoje textilní výrobky do mnoha obchodních řetězců nejen v Česku, ale i v zahraničí.

S jejím zakladatelem Miroslavem Slámou jsme si povídali třeba o tom, jak firma vznikala a jak se vyráběly první kusy oblečení, jak dnes funguje velkoobchodní činnosti firmy a jak je v něm úspěšná, ale zmínili jsme také začátky podnikání firmy na internetu a vytvoření e-shopu.

Partnerem pořadu je Shoptet.cz poskytující kompletní technické řešení pro váš e-shop.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikla značka LOAP.cz a její první výrobky?
  • Jak budovat firmu, která přežije čtvrtstoletí?
  • Jak dnes funguje velkoobchod firmy a jak v něm být úspěšný?
  • Co zákazníci chtějí a jaký má Miroslav Sláma vztah k internetu?
  • Jak vznikl e-shop LOAP.cz a jak důležitým prodejním kanálem pro firmu je?

Další rozhovory o dlouhodobém byznysu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Inzerce