Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
V tomto rozhovoru se dozvíte, jak vlastní produkty dostat do co nejvíce kamenných prodejen po celém Česku a jak je prodávat skrze nejpopulárnější marketplaces.
Značka tzv. superpotravin Živina je sice velmi mladá (vznikla teprve loni), už letos ale plánuje dosáhnout ročního obratu 20 milionů korun. Drtivou většinu svých prodejů navíc realizuje skrze marketplaces a partnerské kamenné prodejny napříč celým Českem.
Mým hostem byl zakladatel Živiny Martin Kudera, se kterým jsem rozebral zkušenosti s jednotlivými marketplaces a strategii, s jakou se jeho firma dostala do tolika kamenných prodejen.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců