Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 111 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii videí o venkovní reklamě. V dnešním rozhovoru se věnujeme tomu, jak z ní vytěžit maximum.

Jak postupovat při realizaci kampaně

  1. jděte napřímo za majiteli billboardů, vyhněte se prostředníkům
    1. portál mojeBillboardy sdružuje vlastníky reklamních ploch a zprostředkovává přímý kontakt s nimi
  2. plánujte kampaně předem – díky včasné poptávce si můžete vybírat z více možností
  3. vaše reklama bude mnohonásobně účinnější, pokud při tvorbě motivu dodržíte zásady správné grafiky
  4. nevybírejte billboardy jen podle ceny, vyplatí se dát přednost frekventovanějším lokalitám

Kombinace offline a online reklamy

  1. Případová studie Nielsen z roku 2017 (anglický originál)
    1. 46% Američanů v posledních 6 měsících použilo Google, aby si vyhledali to co viděli na billboardu
    2. 38% Američanů zveřejnilo příspěvek na Facebooku na základě něčeho, co viděli na billboardu
  2. Případová studie Ipsos Mori z roku 2015 (anglický originál)
    1. Britové, kteří viděli reklamu inzerenta na billboardu, mají o 17% vyšší pravděpodobnost, že budou komunikovat s jeho brandem v onlinu
    2. nejefektivnější outdoorové kampaně zvýšily návštěvnost internetových stránek inzerenta o 38%
    3. mladí z věkové skupiny 16 – 24 let na základě shlédnutí billboardu provedou online interakci s brandem inzerenta mnohem častěji než ostatní věkové skupiny, a to o 140%

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních grafických chyb. V sérii článků Skvělá grafika na billboard vám poradíme, jak má správný billboard vypadat a na co se při jeho tvorbě zaměřit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Právě vyšlo

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Inzerce