Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 142 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii videí o venkovní reklamě. V dnešním rozhovoru se věnujeme tomu, jak z ní vytěžit maximum.

Jak postupovat při realizaci kampaně

  1. jděte napřímo za majiteli billboardů, vyhněte se prostředníkům
    1. portál mojeBillboardy sdružuje vlastníky reklamních ploch a zprostředkovává přímý kontakt s nimi
  2. plánujte kampaně předem – díky včasné poptávce si můžete vybírat z více možností
  3. vaše reklama bude mnohonásobně účinnější, pokud při tvorbě motivu dodržíte zásady správné grafiky
  4. nevybírejte billboardy jen podle ceny, vyplatí se dát přednost frekventovanějším lokalitám

Kombinace offline a online reklamy

  1. Případová studie Nielsen z roku 2017 (anglický originál)
    1. 46% Američanů v posledních 6 měsících použilo Google, aby si vyhledali to co viděli na billboardu
    2. 38% Američanů zveřejnilo příspěvek na Facebooku na základě něčeho, co viděli na billboardu
  2. Případová studie Ipsos Mori z roku 2015 (anglický originál)
    1. Britové, kteří viděli reklamu inzerenta na billboardu, mají o 17% vyšší pravděpodobnost, že budou komunikovat s jeho brandem v onlinu
    2. nejefektivnější outdoorové kampaně zvýšily návštěvnost internetových stránek inzerenta o 38%
    3. mladí z věkové skupiny 16 – 24 let na základě shlédnutí billboardu provedou online interakci s brandem inzerenta mnohem častěji než ostatní věkové skupiny, a to o 140%

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních grafických chyb. V sérii článků Skvělá grafika na billboard vám poradíme, jak má správný billboard vypadat a na co se při jeho tvorbě zaměřit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Inzerce