Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii videí o venkovní reklamě. V dnešním rozhovoru se věnujeme tomu, jak z ní vytěžit maximum.

Jak postupovat při realizaci kampaně

  1. jděte napřímo za majiteli billboardů, vyhněte se prostředníkům
    1. portál mojeBillboardy sdružuje vlastníky reklamních ploch a zprostředkovává přímý kontakt s nimi
  2. plánujte kampaně předem – díky včasné poptávce si můžete vybírat z více možností
  3. vaše reklama bude mnohonásobně účinnější, pokud při tvorbě motivu dodržíte zásady správné grafiky
  4. nevybírejte billboardy jen podle ceny, vyplatí se dát přednost frekventovanějším lokalitám

Kombinace offline a online reklamy

  1. Případová studie Nielsen z roku 2017 (anglický originál)
    1. 46% Američanů v posledních 6 měsících použilo Google, aby si vyhledali to co viděli na billboardu
    2. 38% Američanů zveřejnilo příspěvek na Facebooku na základě něčeho, co viděli na billboardu
  2. Případová studie Ipsos Mori z roku 2015 (anglický originál)
    1. Britové, kteří viděli reklamu inzerenta na billboardu, mají o 17% vyšší pravděpodobnost, že budou komunikovat s jeho brandem v onlinu
    2. nejefektivnější outdoorové kampaně zvýšily návštěvnost internetových stránek inzerenta o 38%
    3. mladí z věkové skupiny 16 – 24 let na základě shlédnutí billboardu provedou online interakci s brandem inzerenta mnohem častěji než ostatní věkové skupiny, a to o 140%

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních grafických chyb. V sérii článků Skvělá grafika na billboard vám poradíme, jak má správný billboard vypadat a na co se při jeho tvorbě zaměřit.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu