Inzerce

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii videí o venkovní reklamě. V dnešním rozhovoru se věnujeme tomu, jak z ní vytěžit maximum.

Inzerce

Jak postupovat při realizaci kampaně

  1. jděte napřímo za majiteli billboardů, vyhněte se prostředníkům
    1. portál mojeBillboardy sdružuje vlastníky reklamních ploch a zprostředkovává přímý kontakt s nimi
  2. plánujte kampaně předem – díky včasné poptávce si můžete vybírat z více možností
  3. vaše reklama bude mnohonásobně účinnější, pokud při tvorbě motivu dodržíte zásady správné grafiky
  4. nevybírejte billboardy jen podle ceny, vyplatí se dát přednost frekventovanějším lokalitám

Kombinace offline a online reklamy

  1. Případová studie Nielsen z roku 2017 (anglický originál)
    1. 46% Američanů v posledních 6 měsících použilo Google, aby si vyhledali to co viděli na billboardu
    2. 38% Američanů zveřejnilo příspěvek na Facebooku na základě něčeho, co viděli na billboardu
  2. Případová studie Ipsos Mori z roku 2015 (anglický originál)
    1. Britové, kteří viděli reklamu inzerenta na billboardu, mají o 17% vyšší pravděpodobnost, že budou komunikovat s jeho brandem v onlinu
    2. nejefektivnější outdoorové kampaně zvýšily návštěvnost internetových stránek inzerenta o 38%
    3. mladí z věkové skupiny 16 – 24 let na základě shlédnutí billboardu provedou online interakci s brandem inzerenta mnohem častěji než ostatní věkové skupiny, a to o 140%

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních grafických chyb. V sérii článků Skvělá grafika na billboard vám poradíme, jak má správný billboard vypadat a na co se při jeho tvorbě zaměřit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

petr-kmosek-web

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek