Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak využít venkovní reklamu na maximum?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii videí o venkovní reklamě. V dnešním rozhovoru se věnujeme tomu, jak z ní vytěžit maximum.

Inzerce

Jak postupovat při realizaci kampaně

  1. jděte napřímo za majiteli billboardů, vyhněte se prostředníkům
    1. portál mojeBillboardy sdružuje vlastníky reklamních ploch a zprostředkovává přímý kontakt s nimi
  2. plánujte kampaně předem – díky včasné poptávce si můžete vybírat z více možností
  3. vaše reklama bude mnohonásobně účinnější, pokud při tvorbě motivu dodržíte zásady správné grafiky
  4. nevybírejte billboardy jen podle ceny, vyplatí se dát přednost frekventovanějším lokalitám

Kombinace offline a online reklamy

  1. Případová studie Nielsen z roku 2017 (anglický originál)
    1. 46% Američanů v posledních 6 měsících použilo Google, aby si vyhledali to co viděli na billboardu
    2. 38% Američanů zveřejnilo příspěvek na Facebooku na základě něčeho, co viděli na billboardu
  2. Případová studie Ipsos Mori z roku 2015 (anglický originál)
    1. Britové, kteří viděli reklamu inzerenta na billboardu, mají o 17% vyšší pravděpodobnost, že budou komunikovat s jeho brandem v onlinu
    2. nejefektivnější outdoorové kampaně zvýšily návštěvnost internetových stránek inzerenta o 38%
    3. mladí z věkové skupiny 16 – 24 let na základě shlédnutí billboardu provedou online interakci s brandem inzerenta mnohem častěji než ostatní věkové skupiny, a to o 140%

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních grafických chyb. V sérii článků Skvělá grafika na billboard vám poradíme, jak má správný billboard vypadat a na co se při jeho tvorbě zaměřit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce