Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Z dnešního tématu mám velkou radost, protože je v české e-commerce velmi podceňované. Služba Customer Hero vytvořila průzkum mezi 445 e-shopy a zjistila, jak na tom jsou z hlediska zákaznického servisu a na jaké úrovni ho zvládají.

Povídal jsem si o tom se šéfem Customer Hero Jurajem Harkabuzíkem, který letité zkušenosti z callcenter a dnes řídí MediaCall – jedno z největších callcenter v Česku.

Dozvíte se, kolik e-shopů z průzkumu vůbec zvedlo telefon, kolik z nich řeší zákaznickou podporu in-house, kdo ji vůbec má na starosti a v jakém stavu se nachází. Juraj také rozebral nejčastější příležitosti, které e-shopům s nekvalitním zákaznickým servisem utíkají, a jak to mohou napravit.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak je na tom česká e-commerce?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Inzerce