Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Z dnešního tématu mám velkou radost, protože je v české e-commerce velmi podceňované. Služba Customer Hero vytvořila průzkum mezi 445 e-shopy a zjistila, jak na tom jsou z hlediska zákaznického servisu a na jaké úrovni ho zvládají.
Povídal jsem si o tom se šéfem Customer Hero Jurajem Harkabuzíkem, který letité zkušenosti z callcenter a dnes řídí MediaCall – jedno z největších callcenter v Česku.
Dozvíte se, kolik e-shopů z průzkumu vůbec zvedlo telefon, kolik z nich řeší zákaznickou podporu in-house, kdo ji vůbec má na starosti a v jakém stavu se nachází. Juraj také rozebral nejčastější příležitosti, které e-shopům s nekvalitním zákaznickým servisem utíkají, a jak to mohou napravit.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce