Dneska jsem si pozval marketingového ředitele inSPORTline.cz Radka Sakáče. Radek nemá zkušenosti jen z e-commerce, ale například i z Barum Continental, Komerční banky nebo Vodafonu. V minulosti měl na starosti vzdělávání obchodníků a společně se dnes zamyslíme nad tím, jak bude vypadat budoucnost internetových obchodů.
Rád si povídám s lidmi o budoucnosti a je zajímavé sledovat, jak ji každý vnímá jinak. Co se e-commerce týče, hodně lidí mi už řeklo, že budoucnost získají velcí zahraniční hráči a marketplaces. Radek má podobný názor a nad budoucností se zamýšlí i v rámci inSPORTline.cz. Náš rozhovor si můžete přehrát i jako audio podcast.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců