Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingPozvánkaVideo

Do 30. dubna mohou firmy podávat přihlášky do soutěže Internet Effectiveness Awards 2019, kterou pořádá Asociace.BIZ. Manažer soutěže Leoš Špachta si se mnou povídal o tom, proč by to zejména agentury mělo zajímat a co svou účastí získají.

Oproti uplynulým ročníkům je letošní Internet Effectiveness Awards značně pozměněná. Přibyly nové kategorie, a tím se zvýšila i šance na úspěch přihlášených projektů. Posuzuje se v nich zejména efektivita marketingových kampaní všeho druhu. Více nám řekl Leoš Špachta, kterého si můžete poslechnout i v našem podcastu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co to je Internet Effectiveness Awards?
  • Proč byste se jí měli chtít zúčastnit?
  • Jaké projekty v ní soutěží?
  • Jaké kampaně uspěly v uplynulých ročnících?
  • Co vám přinese účast v soutěži a případná výhra?

Poslechněte si naše rozhovory o marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu