Inzerce

Inzerce

Základy marketingu

Vidíte svou budoucí kariéru v marketingu? Chcete se v něm vzdělávat, abyste podpořili svoje podnikání? Máme pro vás spoustu videí, ve kterých si se zkušenými marketéry povídáme o jejich kampaních, marketingových nástrojích, tipech pro začátečníky a o základech marketingu jako takového. Níže najdete videa, se kterými můžete začít. Další najdete v této rubrice.

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 2 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 2 roky

nikol-skocikova-web

Nikol Skočíková (Socialsharks): Role sociálních sítí v marketingu, přístup českých firem, social-media-first

Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková a rozebrala i to, jak funguje tzv. social-media-first přístup. S Nikol jsme narazili na…

Před 3 roky

marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí. Podle Wikipedie byl McDonald`s…

Před 3 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 3 roky

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz. „Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka…

Před 3 roky

diana-zadakova-web

Diana Zadáková (eVisions.cz): Jak získat stáž v marketingu a vytěžit z ní maximum?

Diana Zadáková je v marketingu teprve nováček. Po tříměsíční stáži nastoupila na částečný úvazek do marketingové agentury eVisions.cz. V polovině července na svém blogu napsala článek o tom, jak podobnou stáž získat a jak si z ní odnést co nejvíce….

Před 3 roky

pavel-ungr-web

Pavel Ungr: Kdy se vyplatí investovat do veřejných školení marketingu?

Kdy se vám vyplatí investovat do veřejných školení marketingu, s jakými cíli na ně jít a co od nich očekávat? Svoje zkušenosti v krátkém rozhovoru odhalil SEO konzultant Pavel Ungr, který uspořádal již stovky vlastních školení. Nedílnou součástí specializace v…

Před 3 roky

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský: Historie a budoucnost internetových vyhledávačů

„Vyhledávače z dlouhodobého pohledu nemají žádný důvod poskytovat cizí obsah.”

Před 4 roky

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 4 roky

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 4 roky

Doporučené články

polachova-web

VIDEO: Lucie Poláchová: Jak se dělá marketing restaurace?

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Facebook mafie: Žádné samopaly, ale spousta lajků a sdílení

Inzerce