390 milionů korun. Takových tržeb dosáhl loni e-shop Aktin.cz, který je zaměřený na fitness a zdravou stravu, na trhu je kolem 12 let a těží hlavně z vlastní značky více jak tisícovky produktů Vilgain. To ale není všechno.
Společně s marketingovým ředitelem firmy Josefem Buryanem jsme rozebírali ještě jeden další důvod, díky kterému firma roste a předbíhá i svou konkurenci.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem