Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také provozovatel mnoha zajímavých projektů…
Inzerce
Činnost Jana Linharta se týká primárně rozvoje vlastních webových projektů a SEO. Často jej vídáme na různých diskuzních fórech, kde radí a diskutuje právě o zvyšování návštěvnosti a problémy s vyhledávači. Můžeme jej zařadit mezi české legendy ve svém oboru.
Začátkem roku například založil první coworkingové centrum v Olomouci, kde chce sdružovat podobně smýšlející lidi, kteří si navzájem mohou poradit a pomoci v podnikání. Zatím má k dispozici „pouze“ dvě kanceláře, do budoucna se však hodlá rozšiřovat. Minimální kapacita je teď 13 lidí, mezi nimiž je i František Szabó, provozovatel Linkmonitor.cz. Zajímavým projektem jsou ale i Soutěže.cz, kde si lidé mohou založit vlastní soutěž. Budou jim poskytnuty správné a kompletní právní podmínky, propagace zdarma a možnost vložení iframe na svůj web. Uživatelé tak ušetří za právníka, ale i za programátora.
K SEO ho přivedla soutěž, dnes je v něm legendou
Jak to ale většinou bývá, začátky jsou nevyzpytatelné a překvapující. Stejně tomu bylo i u Honzy Linharta, který se optimalizaci pro vyhledávače věnuje od roku 2004. „Tehdy probíhala soutěž Běžešelemovací řůčovičky, které jsem se sice přímo neúčastnil, ale díky ní jsem se začal o SEO více zajímat,“ vzpomíná na své začátky podnikatel, kterému se podařilo na SEO zbohatnout a založit i vlastní společnost.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
SEO má hodně společného s prodejem odkazů, netrvalo tedy dlouho a i s tímto se Honza Linhart musel setkat. „Brzy mi napsalo jedno zahraniční casino, jestli bych neprodal odkazy ze svého webu. Souhlasil jsem a vydělal tak první peníze za prodej odkazů. Říkal jsem si, že když se na jednom webu dají peníze takto vydělat, mohl bych takových webů mít více,“ popisuje s úsměvem na tváři Linhart, který v té době teprve začal objevovat, proč je o odkazy vůbec zájem, jaké jsou ceny a co to vlastně je Pagerank.
Zrodila se tak první myšlenka, jak na prodeji odkazů vydělávat. „Začal jsem tedy budovat vlastní síť webů, ze kterých bylo možné prodávat odkazy. Weby jsem začal i kupovat a měl jich stále více a více,“ dodává a vzpomíná, jak vkládal svoje první poptávky na fórum JakPsátWeb.cz v době, kdy Webtrh ještě neexistoval, a mnoho lidí v jeho činnosti nevidělo smysl: „Pamatuji, jak jsem zájemcům o prodej webů musel vysvětlovat, co to Pagerank je a proč na něm tak lpím. Teď už se do takových situací nedostávám.“
Dnes má Linhart v oblasti SEO nesčíslné zkušenosti, ale sám dodává, že se stále učí: „Cokoliv nového dělám, je pro mě i učením. Nikdy nemohu říct, že už o SEO vím všechno a nic mě nepřekvapí. Zkoušením se člověk vždy naučí nejvíce. Mohu sledovat video a číst knihy, jak správně plavat, ale když skočím do bazénu, tak se teprve tréninkem a cvičením udržím nad vodou. Rozhodně proto doporučuji zkoušet, co má jaký efekt, a podle toho se učit.“
SEO není základem úspěchu, mnoho lidí ani neví, co znamená
Samotné SEO je stále hodně diskutované. Mění se v něm trendy, točí se v něm miliony. Mnoho lidí však ani nezná správnou definici, která by vystihla podstatu optimalizace pro vyhledávače, na což poukazuje i Linhart: „Hodně lidí skutečně neví, co to SEO je. Myslí si, že stačí upravit titulky webu a SEO je hotové. Jiní zase spoléhají jen na nákup odkazů, čímž svoje SEO dokončí. To je ale chyba,“ připouští a sám SEO definuje jako postup vedoucí ke zvýšení cílené návštěvnosti z vyhledávačů a následné získání zákazníků z příchozích návštěv.
Nedílnou součástí SEO by měla být i úprava informační struktury webu. Mnoho lidí se totiž při příchodu na web vůbec nevyzná a nenajdou řešení svého problému: „SEO je pro podnikatele velice důležité, jelikož může jejich podnikání zásadně pomoci. Ne každému se ale musí vyplatit. Když můj web není dostatečně konkurenceschopný nebo má příliš nízký konverzní poměr, investice do SEO se nevyplatí.“
SEO však podle Linharta není základem úspěchu v podnikání. „Tím je spíše kvalitní produkt nebo služby. Žádná reklama mi z dlouhodobého hlediska v úspěchu nepomůže, pokud nejsou moje produkty a služby dostatečně kvalitní,“ upozorňuje a připouští, že mnoho internetových firem nikdy o SEO neslyšelo, přesto jsou úspěšné. Mají totiž kvalitní produkty a služby a na nich mohou stavět svůj marketing: „Každá vložená koruna do reklamy se mi může vyplatit s určitou efektivitou a u SEO je pravděpodobnost, že tato efektivita bude větší než u jiných forem reklamy.“
Na otázku, zdali lidé důležitost SEO podceňují, Honza trochu zaváhal: „Jak kdo. Někteří jej podceňují, někteří přeceňují. Otázkou je, co je součástí SEO a co nikoliv. Dobře strukturovaný web s výhodami oproti konkurenci bude ve vyhledávačích pravděpodobně i bez toho, aniž bych do SEO investoval. To samé platí i u kvalitních produktů, které když mám, je zbytečné příliš investovat do SEO.“ Zároveň však připouští, že mnoho obchodních zástupců může důležitost SEO pro firmu přeceňovat a vidět v ní základní kámen v úspěchu na internetu. Pokud ale patříte mezi stovku obchodů se stejným sortimentem, nemusí vám ani sebelepší SEO pomoci. Ani vysoké pozice ve vyhledávačích z vás neudělají milionáře, je nutno raději investovat do jiných činností.
S optimalizací pro vyhledávače nebudete nikdy hotovi
Začínající podnikatelé mají mnohdy pocit, že právě SEO je může dostat na vrchol. Proto do něj chtějí co nejrychleji začít investovat, což se nemusí vyplatit. „SEO je běh na dlouhou trať. Nikdy nelze říci, že je hotové. Všichni by do něj tedy měli investovat průběžně. Při tom se dá i měřit efektivita prováděných činností a říci, co se vyplácí, a co ne,“ upozorňuje Linhart a podnikání na internetu přirovnává k tomu v off-line světě: „Je to opravdu stejné. Pokud svoje podnikání nerozvíjím a neinvestuji do rozvoje a vylepšení, tak mě brzy předběhne konkurence, která právě teď někde může růst.“
Dalším problémem mohou být samozvaní „SEO odborníci“, kteří dokáží profesionály pobavit i znechutit. Oni, ale i obyčejní lidé, se často dopouští i základních chyb: „Asi tou největší jsou duplicity jakéhokoliv charakteru. Stejný web na různých adresách, stejné titulky, texty a podobně jsou prostě špatně, stejně jako uživatelská nepřívětivost webu. Když návštěvník přijde na web a musí hledat, o čem web vlastně je, tak je to celé k ničemu.“
A jak Honza vidí budoucnost SEO? „Většina způsobů nejspíš zůstane zachována. Stále však budou důležité zajímavé a aktuální informace na webu. Předpokládám také, že se bude zvyšovat vliv sociálních sít a více firem na nich začne být aktivních.“
Psaní delších textů mu dělalo problém, a tak napsal knihu
Honza Linhart pořádá i řadu školení, kde lidem radí, jak svoje weby pro vyhledávače optimalizovat a jak zase ne. „Školení je činnost, která mě možná baví ze všeho nejvíce. Na začátku vždycky vysvětlujeme různé pojmy a poté ukazujeme, jak zvolit správná klíčová slova a landing page pro posilování webu. Nezapomínáme ani na on-page a off-page faktory a zakázané techniky, kterým je nutno se vyvarovat. Nakonec poskytneme informace, jak veškerou snahu vyhodnocovat.“
Na jedno školení se dostaví průměrně šest lidí. Tím se vše možná odlišuje od řady dalších školení, protože probíhají v jakémsi „komorním“ duchu. V průběhu jsou rozebírány weby účastníků, kde školitelé poskytnou první rady a nápady na vylepšení. Účastníci samozřejmě mohou klást otázky, což s úsměvem ve tváři potvrzuje i Linhart: „Poslední dobou mám dojem, že by hodně lidí chtělo vědět, jak přechytračit vyhledávače. Triky na to samozřejmě existují, ale z dlouhodobého hlediska mohou spíše uškodit, na což také často upozorňuji,“ dodává a všechny naše čtenáře zve na další školení, které probíhá 13. 6. v Olomouci.
Linhart je i autorem známé knihy 333 tipů a triků pro SEO. Na té spolupracoval s Michalem Kubíčkem, přičemž samotnou spolupráci ještě nikde na internetu nekomentoval. „Já jsem napsání knihy tehdy vůbec neplánoval. Až když mi Michal zavolal, zdálo se mi to jako super příležitost vyzkoušet něco nového, tak jsem s nabídkou souhlasil. Práci jsme si rozdělili přibližně na půl, Michal psal především on-page faktory, já zase off-page faktory. Vzájemně jsme se také doplňovali,“ vzpomíná a dodává, že kniha obsahuje i řadu rad, které zkušení čtenáři už znají. Kniha však nemá poskytnout „zlatý grál“, ale vysvětlit základy optimalizace.
„Nejsem dobrý spisovatel. Psaní delších textů mi vždy dělalo problémy. Bylo to pro mě tedy trochu složitější, ale pár řádků jsem každý den zvládl napsat. Michalovi patří velké poděkování, že mě k psaní knihy přizval. Spolupráce byla perfektní,“ dodává Linhart a věří, že se s mnohými čtenáři potká na svých školeních, prostřednictvím své knihy nebo alespoň někde na internetu při boji za větší přívětivost vyhledávačů a vyšší návštěvnost.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Nenechte si ujít
Komerční prostory: Jak se vyvíjí jejich nájmy? | Marek Odehnal a Roman Kolev
Perfektní rozhovor. Měl bych 3 otázky na Honzu:
1) Jak vidí obor SEO za 5 let?
2) Myslíš si, že obor SEO zanikne, nebo se bude vyvíjet dále?
3) Jak se Honza vypořádává s tím, co google za poslední půl rok udělal?
Děkuji p. Bednářovi za dotazy:
1. Nebudou se používat nějaké automatizované systémy na posilování ve vyhledávačích (ty v podstatě už ztrácí význam i teď), důležitější bude nápad a lidská práce. Bude stále sílit konkurence, takže SEO se může postupně prodražit. Samozřejmě nejvýhodnější metodou zůstane linkbaiting, který je ale opět o nápadu.
2. Obor nezanikne. Omezí se hromadné registrace do katalogů a služby podobného charakteru a naopak budou na vzestupu inteligentnější a přirozené metody. Spíše se tedy obor transformuje.
3. Je pravda, že jsme se hodně zaměřovali na hromadné metody linkbuildingu, na které se právě Google zaměřil. Změnili jsme proto koncepci nabízených služeb (viz. např. průběžné SEO – http://www.seolinhart.cz/nabidka-sluzeb/prubezne-seo/). Je už dražší než minulé metody, protože je založena právě na lidské neautomatizované činnosti.
Článok potešil, dlho som o Ararovi toľko nepočul, webtrh už nesledujem, na twittri som Ťa nenašiel, budúci mesiac ma čaká polmaratón v Olomouci, ešte neviem, či sa zdrčím, ale pozrel som si tvoj coworking a zaujal ma ten deň zdarma, možno využijem a potom u seba niečo o tom aj napíšem a „v nouzi lze i přespat“, heh ak by som nenašiel ubytovanie, lebo ešte som to neriešil :) No, ešte to je vo hviezdach.
Děkuji za velmi pěkný rozhovor!
Pokud mohu také položit otázku, tak by mě zajímalo kolik webů Honza Lihart provozoval v dobách kdy „hlavně prodával odkazy“? :-)
zdravím,článek má „premium bod“, že pukazuje v SEO hlavně na kvalitu webu ve smyslu obsahu, cen, konkurenčních předností, atd. Dokopat web na 1-3 pozici Seznam.cz se dá, ale „když nemá co dát lepšího, než ostatní“, tak stejně nic…
Honzib, hiswork cz
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Bednář
Před 11 roky
Perfektní rozhovor. Měl bych 3 otázky na Honzu:
1) Jak vidí obor SEO za 5 let?
2) Myslíš si, že obor SEO zanikne, nebo se bude vyvíjet dále?
3) Jak se Honza vypořádává s tím, co google za poslední půl rok udělal?
Děkuji, Bednář
Odpovědět »
Jan Linhart
Před 11 roky
Děkuji p. Bednářovi za dotazy:
1. Nebudou se používat nějaké automatizované systémy na posilování ve vyhledávačích (ty v podstatě už ztrácí význam i teď), důležitější bude nápad a lidská práce. Bude stále sílit konkurence, takže SEO se může postupně prodražit. Samozřejmě nejvýhodnější metodou zůstane linkbaiting, který je ale opět o nápadu.
2. Obor nezanikne. Omezí se hromadné registrace do katalogů a služby podobného charakteru a naopak budou na vzestupu inteligentnější a přirozené metody. Spíše se tedy obor transformuje.
3. Je pravda, že jsme se hodně zaměřovali na hromadné metody linkbuildingu, na které se právě Google zaměřil. Změnili jsme proto koncepci nabízených služeb (viz. např. průběžné SEO – http://www.seolinhart.cz/nabidka-sluzeb/prubezne-seo/). Je už dražší než minulé metody, protože je založena právě na lidské neautomatizované činnosti.
Odpovědět »
VladoPt
Před 11 roky
Článok potešil, dlho som o Ararovi toľko nepočul, webtrh už nesledujem, na twittri som Ťa nenašiel, budúci mesiac ma čaká polmaratón v Olomouci, ešte neviem, či sa zdrčím, ale pozrel som si tvoj coworking a zaujal ma ten deň zdarma, možno využijem a potom u seba niečo o tom aj napíšem a „v nouzi lze i přespat“, heh ak by som nenašiel ubytovanie, lebo ešte som to neriešil :) No, ešte to je vo hviezdach.
Odpovědět »
Jan Linhart
Před 11 roky
Informace o přespání je určitě platná, rád Vás v coworkingu uvítám.
Odpovědět »
Martin
Před 11 roky
Děkuji za velmi pěkný rozhovor!
Pokud mohu také položit otázku, tak by mě zajímalo kolik webů Honza Lihart provozoval v dobách kdy „hlavně prodával odkazy“? :-)
Odpovědět »
Jan Linhart
Před 11 roky
Pohybovali bychom se v řádu tisíců domén.
Odpovědět »
Martin
Před 11 roky
Tak to je solidní číslo. Předpokládám, že většina byla zahraničních:-) Každopádně děkuji za odpověď. (a omlouvám se za překlep ve Vašem příjmení)
Odpovědět »
HonziB
Před 11 roky
zdravím,článek má „premium bod“, že pukazuje v SEO hlavně na kvalitu webu ve smyslu obsahu, cen, konkurenčních předností, atd. Dokopat web na 1-3 pozici Seznam.cz se dá, ale „když nemá co dát lepšího, než ostatní“, tak stejně nic…
Honzib, hiswork cz
Odpovědět »