Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Blanka Smolčáková (Collars.cz): Zakládání e-shopu, výroba vlastního produktu, nápad na podnikání

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přinášíme další rozhovor zejména pro ty, co začínají s podnikáním na internetu. Naším hostem je tentokrát Blanka Smolčáková, která společně s manželem rozjela výrobu ručně šitých motýlku pro psy a internetový obchod, přes který je prodává.

Sledují nás tisíce lidí, kteří chtějí rozjet podnikání na internetu. Mnoha z nich chybí zajímavé podnikatelské nápady nebo neví, jak vytvořit e-shop. Právě jim se snažíme začátky podnikání co nejvíce usnadnit a připravujeme pro ně rozhovory s podnikateli, kteří jim ještě nejsou tak vzdálení a kteří pro ně mohou být velkou inspirací.

V dnešním rozhovoru s Blankou Smolčákovou z Collars.cz jsme si povídali o tom, jak najít dobrý nápad na podnikání, podle čeho se při jeho výběru rozhodovat a jak založit e-shop, který bude fungovat a bude úspěšně prodávat vlastní produkty.

Všechny naše rozhovory si můžete přehrát i v podcastu o podnikání. Partnerem našeho pořadu je společnost Shoptet poskytující hotové řešení pro váš internetový obchod a pokladní systém.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Partnerem pořadu je Shoptet.cz poskytující hotové řešení pro váš e-shop a pokladní systém.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikl nápad na motýlky pro psy?
  • Jak se takový produkt prodává?
  • Jak Blanka začínala se svým podnikáním?
  • Jak rozjížděla vlastní e-shop a co jí při tom pomohlo?
  • Jak funguje výroba produktů a co je na ní nejdůležitější?
  • Jak Blanka svůj byznys rozvíjí a jak nad ním přemýšlí?
  • Proč zvažuje expanzi do zahraničí?
  • Jaké má plány do budoucna?

Další rozhovor se zakladateli menších e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce