Inzerce

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Jste-li fanouškem ledního hokeje, možná jste už narazili na e-shop Fanda-NHL.cz. Na něm Pavel Ronovský prodává vše, na co si takový fanoušek vzpomene – dresy, šály, figurky, mikiny, čepice, lahve a spoustu dalšího.

Celý sortiment se zaměřuje především na zámořskou NHL, ale najdete na něm třeba i reprezentační dresy či předměty klubů MLB. V rozhovoru s Pavlem jsme si povídali o tom, jak se mu povedlo získat takto unikátní sortiment pro svůj e-shop a jak moc závislý je na NHL, která si svou značku velmi pečlivě chrání.

Probrali jsme i rozšíření produktového portfolia e-shopu a důvod, proč se s ním Pavel nechce zaměřovat jen na lední hokej. Řeč ale přišla i na méně zajímavé téma – problémy se společníkem a historii firmy, která si prošla nepříjemnými vlastnickými spory.

Co se ve videu rozvíte?

  • Jak celý e-shop vznikl a díky čemu získal tak unikátní produkty?
  • Jak Pavel přemýšlí nad rozšířením produktové nabídky e-shopu?
  • Co nejvíce funguje v marketingu e-shopu Fanda-NHL.cz?
  • Jak přistupuje k expanzi e-shopu do zahraničí?
  • Co se stane se značkou Fanda-NHL.cz a v čem jsou její (ne)výhody?
  • Co Pavel doporučuje dalším zakladatelům e-shopů?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Právě vyšlo

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Vaclav Sulista Sledovat @vaclavjoseph

Před 3 roky

Moc zajimave, ale proc jenom v Cechach? Oni neprodavaji na Morave a ve Slezsku?

Odpovědět »

Pavel Ronovský Sledovat @pavel_ronovsky

Před 3 roky

Díky. Samozřejmě že ano, na e-shopu https://www.Fanda-NHL.cz/ prodáváme do celé ČR, na Slovensko a v podstatě do celé EU.

Odpovědět »

Matej

Před 3 roky

Jedná o se placený rozhovor?

Odpovědět »

Pavel Ronovský Sledovat @pavel_ronovsky

Před 3 roky

Ne Matěji nejedná. Jiří Rostecký mne prostě požádal jen o rozhovor.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy