Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jste-li fanouškem ledního hokeje, možná jste už narazili na e-shop Fanda-NHL.cz. Na něm Pavel Ronovský prodává vše, na co si takový fanoušek vzpomene – dresy, šály, figurky, mikiny, čepice, lahve a spoustu dalšího.

Celý sortiment se zaměřuje především na zámořskou NHL, ale najdete na něm třeba i reprezentační dresy či předměty klubů MLB. V rozhovoru s Pavlem jsme si povídali o tom, jak se mu povedlo získat takto unikátní sortiment pro svůj e-shop a jak moc závislý je na NHL, která si svou značku velmi pečlivě chrání.

Probrali jsme i rozšíření produktového portfolia e-shopu a důvod, proč se s ním Pavel nechce zaměřovat jen na lední hokej. Řeč ale přišla i na méně zajímavé téma – problémy se společníkem a historii firmy, která si prošla nepříjemnými vlastnickými spory.

Co se ve videu rozvíte?

  • Jak celý e-shop vznikl a díky čemu získal tak unikátní produkty?
  • Jak Pavel přemýšlí nad rozšířením produktové nabídky e-shopu?
  • Co nejvíce funguje v marketingu e-shopu Fanda-NHL.cz?
  • Jak přistupuje k expanzi e-shopu do zahraničí?
  • Co se stane se značkou Fanda-NHL.cz a v čem jsou její (ne)výhody?
  • Co Pavel doporučuje dalším zakladatelům e-shopů?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Vaclav Sulista Sledovat @vaclavjoseph

Před 6 roky

Moc zajimave, ale proc jenom v Cechach? Oni neprodavaji na Morave a ve Slezsku?

Odpovědět »

Pavel Ronovský Sledovat @pavel_ronovsky

Před 6 roky

Díky. Samozřejmě že ano, na e-shopu https://www.Fanda-NHL.cz/ prodáváme do celé ČR, na Slovensko a v podstatě do celé EU.

Odpovědět »

Matej

Před 5 roky

Jedná o se placený rozhovor?

Odpovědět »

Pavel Ronovský Sledovat @pavel_ronovsky

Před 5 roky

Ne Matěji nejedná. Jiří Rostecký mne prostě požádal jen o rozhovor.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták