Inzerce

Inzerce

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Jste-li fanouškem ledního hokeje, možná jste už narazili na e-shop Fanda-NHL.cz. Na něm Pavel Ronovský prodává vše, na co si takový fanoušek vzpomene – dresy, šály, figurky, mikiny, čepice, lahve a spoustu dalšího.

Celý sortiment se zaměřuje především na zámořskou NHL, ale najdete na něm třeba i reprezentační dresy či předměty klubů MLB. V rozhovoru s Pavlem jsme si povídali o tom, jak se mu povedlo získat takto unikátní sortiment pro svůj e-shop a jak moc závislý je na NHL, která si svou značku velmi pečlivě chrání.

Probrali jsme i rozšíření produktového portfolia e-shopu a důvod, proč se s ním Pavel nechce zaměřovat jen na lední hokej. Řeč ale přišla i na méně zajímavé téma – problémy se společníkem a historii firmy, která si prošla nepříjemnými vlastnickými spory.

Co se ve videu rozvíte?

  • Jak celý e-shop vznikl a díky čemu získal tak unikátní produkty?
  • Jak Pavel přemýšlí nad rozšířením produktové nabídky e-shopu?
  • Co nejvíce funguje v marketingu e-shopu Fanda-NHL.cz?
  • Jak přistupuje k expanzi e-shopu do zahraničí?
  • Co se stane se značkou Fanda-NHL.cz a v čem jsou její (ne)výhody?
  • Co Pavel doporučuje dalším zakladatelům e-shopů?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Vaclav Sulista Sledovat @vaclavjoseph

Před 2 roky

Moc zajimave, ale proc jenom v Cechach? Oni neprodavaji na Morave a ve Slezsku?

Odpovědět »

Pavel Ronovský Sledovat @pavel_ronovsky

Před 2 roky

Díky. Samozřejmě že ano, na e-shopu https://www.Fanda-NHL.cz/ prodáváme do celé ČR, na Slovensko a v podstatě do celé EU.

Odpovědět »

Matej

Před 2 roky

Jedná o se placený rozhovor?

Odpovědět »

Pavel Ronovský Sledovat @pavel_ronovsky

Před 2 roky

Ne Matěji nejedná. Jiří Rostecký mne prostě požádal jen o rozhovor.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Krizová komunikace

Jak mělo KFC řešit problém na Facebooku s dopravou zdarma?

muz_bazen-web

Jak se jako freelancer odlišit?

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Inzerce