Inzerce

Jan Klokočník (BE SOCKCESSFUL): Rozjezd nového e-shopu, podnikání při zaměstnání, vlastní výroba a dodavatelé

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Jan Klokočník se rozhodl založit vlastní e-shop. Společně se svým šéfem z práce se domluvil, že spolu na tvorbě e-shopu budou spolupracovat. A tak na doméně sock.cz vznikl e-shop BE SOCKCESSFUL, který prodává designové ponožky.

S Janem jsme si povídali o tom, jak vytvořit e-shop a co je do začátku podnikání potřeba. Dostali jsme se i k tomu, jak mohou vlastní e-shop rozjet ostatní a jaké triky jim mohou na začátku pomoci nejvíce.

Dále jsme si povídali o tom, proč Jan plánoval na začátku vlastní výrobu ponožek, jak posléze jednal s dodavateli a jak dnes nad svým sortimentem přemýšlí.

A řeč přišla i na podnikání při zaměstnání a na to, jak byznys se zaměstnáním skloubit. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak začít podnikat při zaměstnání?
  • Jak vytvořit vlastní e-shop a získat první zákazníky?
  • Jak jednat s dodavateli a jak přemýšlet nad svým sortimentem?
  • Co je na začátku podnikání nejdůležitější a jak se to naučit?
  • Jaké tipy vám do vašich začátků Jan doporučuje?

Další rozhovory o vytváření e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář