Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jan Klokočník (BE SOCKCESSFUL): Rozjezd nového e-shopu, podnikání při zaměstnání, vlastní výroba a dodavatelé

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jan Klokočník se rozhodl založit vlastní e-shop. Společně se svým šéfem z práce se domluvil, že spolu na tvorbě e-shopu budou spolupracovat. A tak na doméně sock.cz vznikl e-shop BE SOCKCESSFUL, který prodává designové ponožky.

S Janem jsme si povídali o tom, jak vytvořit e-shop a co je do začátku podnikání potřeba. Dostali jsme se i k tomu, jak mohou vlastní e-shop rozjet ostatní a jaké triky jim mohou na začátku pomoci nejvíce.

Dále jsme si povídali o tom, proč Jan plánoval na začátku vlastní výrobu ponožek, jak posléze jednal s dodavateli a jak dnes nad svým sortimentem přemýšlí.

A řeč přišla i na podnikání při zaměstnání a na to, jak byznys se zaměstnáním skloubit. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Partnerem pořadu je společnost Shoptet poskytující hotové webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak začít podnikat při zaměstnání?
  • Jak vytvořit vlastní e-shop a získat první zákazníky?
  • Jak jednat s dodavateli a jak přemýšlet nad svým sortimentem?
  • Co je na začátku podnikání nejdůležitější a jak se to naučit?
  • Jaké tipy vám do vašich začátků Jan doporučuje?

Další rozhovory o vytváření e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Právě vyšlo

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce