Inzerce

Inzerce

Martin Feix: Založení e-shopu s módou, vlastní výroba, omezený sortiment zboží

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Martin Feix je zkušený fotograf, který se ale fotografováním nedokázal uživit. A tak se jednoho dne rozhodl založit vlastní e-shop, pojmenoval jej Girls Without Clothes a rozjel nové podnikání. Jak to dopadlo? O tom je dnešní videorozhovor.

Povídali jsme si v něm nejen o tom, jak Martin začínal a co ho k založení e-shopu motivovalo, ale také o tom, jak získává nové zákazníky, buduje kolem e-shopu komunitu a jak uvažuje nad jeho budoucností.

Rozebrali jsme také výrobu oblečení a důvody, proč nabízí jen tak omezenou nabídku zboží. Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Partnerem pořadu je společnost Shoptet.cz poskytující kompletní webové řešení pro váš e-shop.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak funguje e-shop Girls Without Clothes a jaké byly jeho začátky?
  • Jak jej Martin rozjížděl a jak získává nové zákazníky?
  • Jak kolem něj budu komunitu a co mu funguje nejlépe v marketingu?
  • Jak probíhá výroba nových produktů?
  • Jak Martin přemýšlí nad svou produktovou nabídkou?
  • Co doporučuje začínajícím e-shopařům?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

MJ

Před 3 roky

Martin je příjemný jak hovno. Klasický archetyp nevyrovnaného pasra, který se vůbec neslučuje s tím, co sellí.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?