Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

Největší zasedačka v holešovické centrále Alza.cz dokáže pojmout přibližně 40 lidí. Během hodiny a půl po vyhlášení termínu se povedlo tento počet naplnit. A tak se v poslední lednový den sešli majitelé internetových obchodů a v samotném srdci největšího českého e-shopu důkladně rozebrali několik byznysových témat. Podívejte se s námi, jak to vypadalo na 6. E-shop Klubu MladýPodnikatel.cz.

Setkání proběhlo v pražské centrále Alzy, ve které vedle vedení firmy sídlí i marketing, obchod, HR a další oddělení. | Foto: Jirka Chomát

Přiznám se, že jsem E-shop Klub v Alze nikdy neplánoval. Říkal jsem si, že je už příliš velká a členům klubu tak nedokáže předat v jejich velikosti proveditelné nápady. Při našem posledním setkání ve skladu Giftisima si ale Alzu vybrali sami účastníci, a udělali dobře, protože jsem se mýlil a podle ohlasů pro ně mělo setkání velkou hodnotu.

Přímo v Alze si s námi popovídal místopředseda představenstva Tomáš Havryluk a marketingový ředitel Jan Sadílek. Při výběru témat jsme vycházeli z požadavků samotných účastníků, které mi poslali předem. Při setkání jsme tak mohli vyjít všem maximálně vstříc a předat jim co nejvíce praktické inspirace. Oba pánové navíc velmi aktivně využili tabulí na zdi a po celou dobu svého vyprávění vše pro lepší pochopení i kreslili.

Pochopit uvažování Alzy není jednoduché. Schémata na tabuli nám v tom ale pomohla. | Foto: Jirka Chomát

Povídali jsme si zejména o vedení lidí a systému jejich motivace, odměňování a řízení. Poté jsme se přesunuli k finančnímu řízení firmy a k tomu, jak dnes v Alze přemýšlí nad rozvojem svého byznysu. Neopomenuli jsme ani marketing a tipy pro menší e-shopy, které mohou i na základě zkušeností Alzy vyzkoušet.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Součástí akce byla i exkurze kanceláří Alzy. Účastníci si tak mohli projít jednotlivá oddělení a zjistit, jak firma uvnitř funguje. | Foto: Jirka Chomát

Protože jsme stejně jako vždy setkání nenahrávali, mohli jsme otevřít i témata, o kterých bychom si na kameru povídat nemohli.

Program byl zcela postaven na tématech, která zvolili sami účastníci. Moje práce už spočívala jen v korigování celé diskuze, aby byla přehledná a ke slovu se dostal každý. | Foto: Jirka Chomát

Děkujeme moc oběma pánům i celé Alze za čas, který jsme s nimi mohli strávit, a za zkušenosti, které nám předali. V Alze jsme navíc nebyli naposledy. Už v létě chystáme návštěvu firemního skladu.

Partnerem E-shop Klubu je společnost AW-Dev vytvářející webové stránky na míru, marketingový automat pro e-shopy Samba, Skladon poskytující fullfillment pro e-shopy a inteligentní nástroj pro řízení projektů ApuTime.

Podívejte se na všechny fotky z Alzy:

Jak se do klubu přihlásit?

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz je komunitou zakladatelů a šéfů internetových obchodů. Pokud i vy provozujete vlastní e-shop, neváhejte mi napsat na jiri@rostecky.cz. Připište prosím informace o Vás, o Vašem podnikání a zejména o zkušenostech, o které se můžete podělit s ostatními.

Videorozhovory s Alza.cz:

S největším českým e-shopem Alza.cz spolupracuji dlouhodobě, a tak jsme pro vás mohli připravit už několik rozhovorů, které si můžete pustit jak ve formě videa, tak i podcastu. Tady jsou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

daniel-gamrot-web

Nejupřímnější Freelance Klub: S Danielem Gamrotem o únavě v podnikání, byznys modelu i osobním marketingu

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Petr Militký

Před 4 roky

Jste podvodnívi a falešní hráči. Pošlu do Vašeho jako – bi podniku kontrolu.
Podvádíte

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce