Inzerce

Inzerce

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

Největší zasedačka v holešovické centrále Alza.cz dokáže pojmout přibližně 40 lidí. Během hodiny a půl po vyhlášení termínu se povedlo tento počet naplnit. A tak se v poslední lednový den sešli majitelé internetových obchodů a v samotném srdci největšího českého e-shopu důkladně rozebrali několik byznysových témat. Podívejte se s námi, jak to vypadalo na 6. E-shop Klubu MladýPodnikatel.cz.

Setkání proběhlo v pražské centrále Alzy, ve které vedle vedení firmy sídlí i marketing, obchod, HR a další oddělení. | Foto: Jirka Chomát

Přiznám se, že jsem E-shop Klub v Alze nikdy neplánoval. Říkal jsem si, že je už příliš velká a členům klubu tak nedokáže předat v jejich velikosti proveditelné nápady. Při našem posledním setkání ve skladu Giftisima si ale Alzu vybrali sami účastníci, a udělali dobře, protože jsem se mýlil a podle ohlasů pro ně mělo setkání velkou hodnotu.

Přímo v Alze si s námi popovídal místopředseda představenstva Tomáš Havryluk a marketingový ředitel Jan Sadílek. Při výběru témat jsme vycházeli z požadavků samotných účastníků, které mi poslali předem. Při setkání jsme tak mohli vyjít všem maximálně vstříc a předat jim co nejvíce praktické inspirace. Oba pánové navíc velmi aktivně využili tabulí na zdi a po celou dobu svého vyprávění vše pro lepší pochopení i kreslili.

Pochopit uvažování Alzy není jednoduché. Schémata na tabuli nám v tom ale pomohla. | Foto: Jirka Chomát

Povídali jsme si zejména o vedení lidí a systému jejich motivace, odměňování a řízení. Poté jsme se přesunuli k finančnímu řízení firmy a k tomu, jak dnes v Alze přemýšlí nad rozvojem svého byznysu. Neopomenuli jsme ani marketing a tipy pro menší e-shopy, které mohou i na základě zkušeností Alzy vyzkoušet.

Součástí akce byla i exkurze kanceláří Alzy. Účastníci si tak mohli projít jednotlivá oddělení a zjistit, jak firma uvnitř funguje. | Foto: Jirka Chomát

Protože jsme stejně jako vždy setkání nenahrávali, mohli jsme otevřít i témata, o kterých bychom si na kameru povídat nemohli.

Program byl zcela postaven na tématech, která zvolili sami účastníci. Moje práce už spočívala jen v korigování celé diskuze, aby byla přehledná a ke slovu se dostal každý. | Foto: Jirka Chomát

Děkujeme moc oběma pánům i celé Alze za čas, který jsme s nimi mohli strávit, a za zkušenosti, které nám předali. V Alze jsme navíc nebyli naposledy. Už v létě chystáme návštěvu firemního skladu.

Partnerem E-shop Klubu je společnost AW-Dev vytvářející webové stránky na míru, marketingový automat pro e-shopy Samba, Skladon poskytující fullfillment pro e-shopy a inteligentní nástroj pro řízení projektů ApuTime.

Podívejte se na všechny fotky z Alzy:

Jak se do klubu přihlásit?

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz je komunitou zakladatelů a šéfů internetových obchodů. Pokud i vy provozujete vlastní e-shop, neváhejte mi napsat na jiri@rostecky.cz. Připište prosím informace o Vás, o Vašem podnikání a zejména o zkušenostech, o které se můžete podělit s ostatními.

Videorozhovory s Alza.cz:

S největším českým e-shopem Alza.cz spolupracuji dlouhodobě, a tak jsme pro vás mohli připravit už několik rozhovorů, které si můžete pustit jak ve formě videa, tak i podcastu. Tady jsou:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

daniel-gamrot-web

Nejupřímnější Freelance Klub: S Danielem Gamrotem o únavě v podnikání, byznys modelu i osobním marketingu

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Petr Militký

Před 1 rokem

Jste podvodnívi a falešní hráči. Pošlu do Vašeho jako – bi podniku kontrolu.
Podvádíte

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

martin-hausenblas-web

Livestream: Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Popisky produktů copywriting

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

martin-henych-web

Martin Henych: Jak se buduje vývojářská firma?

Inzerce