Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Liftago zná většina lidí jako taxi službu, ale už dávno nad sebou přemýšlí spíše jako nad přepravní službou, která může převážet nejen zákazníky, ale i zásilky. O tom, jak ve firmě vzniká její strategie a jak čelí své konkurenci, jsem si povídal se spoluzakladatelem Liftaga Ondřejem Krátkým.

Situace Liftaga není vůbec jednoduchá. V posledních letech na jeho trhu vznikla spousta konkurenčních služeb – od různých taxi aplikací, dovážek po další přepravní služby. Konkurence v podobě Uberu a dalších zahraničních hráčů navíc pracuje s mnohem většími rozpočty na marketing a vývoj.

Do toho pandemie, v průběhu které taxi vůbec nejezdilo, případně mnohem méně. Firma také změnila svůj přístup k zahraniční expanzi a celkovou filosofii, s jakou nad sebou přemýšlí.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

jaroslav-pokorny-web

Účetnictví startupu. Jak k němu přistoupit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

petr-macek-web

3. rok v zisku. Jak v roce 2023 rostlo Caflou? | Petr Macek

jan-lastuvka-web

Roste o 300 % meziročně. Jak se řídí Lemonero? | Jan Laštůvka

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

marian-kamenistak-web

Pomáhá firmám nabírat vývojáře. Co dělá jinak než ostatní? | Marián Kameništák

josef-dvorak-web

Rok rozváží zásilky po Praze. Je quick commerce skutečně budoucnost? | Josef Dvořák (Wolt Drive)

matej-astary-web

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)