Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Vyzkoušejte náš premium obsah

Inzerce

Inzerce

Liftago zná většina lidí jako taxi službu, ale už dávno nad sebou přemýšlí spíše jako nad přepravní službou, která může převážet nejen zákazníky, ale i zásilky. O tom, jak ve firmě vzniká její strategie a jak čelí své konkurenci, jsem si povídal se spoluzakladatelem Liftaga Ondřejem Krátkým.

Inzerce

Situace Liftaga není vůbec jednoduchá. V posledních letech na jeho trhu vznikla spousta konkurenčních služeb – od různých taxi aplikací, dovážek po další přepravní služby. Konkurence v podobě Uberu a dalších zahraničních hráčů navíc pracuje s mnohem většími rozpočty na marketing a vývoj.

Do toho pandemie, v průběhu které taxi vůbec nejezdilo, případně mnohem méně. Firma také změnila svůj přístup k zahraniční expanzi a celkovou filosofii, s jakou nad sebou přemýšlí.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

matej-astary-web

Rozjeli seznamovací aplikaci od nuly. Jak získali stovky tisíc uživatelů? | Matej Aštary (Dexfinity)

vit-endler-web

První 3 roky budování startupu. O čem jsou? | Vít Endler (Fingood)

vit-endler-web

Jak se hodnotí firmy pohledem investora? | Vít Endler (Fingood)

petr-macek-web

Rok 2022 v Caflou: Většina roku v zisku, vývoj nových funkcí, zahraniční zákazníci | Petr Macek

jan-lastuvka-web

Rok 2022 v Lemoneru: Růst přes 400 %, zahraniční expanze a nová investice | Jan Laštůvka

vit-endler-web

Financování byznysu. Odkud ho brát? | Vít Endler

peter-maslik-web

Desítky tisíc investorů do nemovitostí. To je Investown.cz | Peter Maslík

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Inzerce