Liftago zná většina lidí jako taxi službu, ale už dávno nad sebou přemýšlí spíše jako nad přepravní službou, která může převážet nejen zákazníky, ale i zásilky. O tom, jak ve firmě vzniká její strategie a jak čelí své konkurenci, jsem si povídal se spoluzakladatelem Liftaga Ondřejem Krátkým.
Situace Liftaga není vůbec jednoduchá. V posledních letech na jeho trhu vznikla spousta konkurenčních služeb – od různých taxi aplikací, dovážek po další přepravní služby. Konkurence v podobě Uberu a dalších zahraničních hráčů navíc pracuje s mnohem většími rozpočty na marketing a vývoj.
Do toho pandemie, v průběhu které taxi vůbec nejezdilo, případně mnohem méně. Firma také změnila svůj přístup k zahraniční expanzi a celkovou filosofii, s jakou nad sebou přemýšlí.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.