Českým firmám se daří, a proto stále více uvažují nad expanzí do zahraničí. Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů, ve kterých se bavíme s velkými firmami i malými živnostníky o tom, jak taková expanze do zahraničí probíhá a na jakých trzích se českým firmám daří.
Pokud nevíte, kde začít, doporučujeme vám rozhovor se Štěpánem Jandlem o tom, jak expanduje e-shop Feedo.cz.
Expandujete-li do zahraničí, vyhněte se následujícím chybám:
Další chyby a doporučení najdete v našich rozhovorech. Poslouchat je můžete i ve formě podcastu o podnikání.
Související témata: Expanze do Rumunska | Expanze do Polska
Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.
Před 2 týdny
Nahlédněte do zákulisí největšího českého poskytovatele e-shopových řešení a zjistěte, jak přemýšlí nad expanzí do zahraničí a novými produkty.
Před 2 týdny
Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.
Před 3 týdny
Lidé v zahraničí nepoužívají sociální sítě stejně jako Češi. V mnoha zemích není Facebook ani nejpoužívanější sítí. Pokud expandujete, zjistěte, na co se připravit.
Před 1 měsíc
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?
Před 3 měsíce
Podrobný rozhovor o tom, jak vybudovat úspěšný SaaS byznys. Nahlédněte do zákulisí jedné z nejúspěšnější českých SaaS aplikací SmartLook.
Před 3 měsíce
Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.
Před 6 měsíců
Ředitel největší české e-shopové platformy Shoptet sdílí plány firmy do budoucna, aktuální strategii a filosofie nových produktů a služeb.
Před 7 měsíců
SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.
Před 7 měsíců
Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?
Před 8 měsíců
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.