Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Analýza konkurence

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 1 rokem

adam-dvorak-web

Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění….

Před 4 roky

Inzerce

eshop-klub-1-web

E-shop Klub #1: Živý rozhovor s Petrem Hudcem (HuráMobil.cz) o content marketingu, konkurenci i jednání s vendory

7. června jsme udělali náš první krok z on-line prostředí do toho off-line. Uspořádali jsme první vlastní konferenci s názvem E-shop Klub, kterou jsme ale pojali jinak, než jak jste nejspíš zvyklí. Už 3 roky pro vás na MladýPodnikatel.cz připravujeme…

Před 5 roky

pavel-kotas-web

Pavel Kotas (Previo.cz): Vývoj více produktů naráz, boj s konkurencí, procesy ve firmě

Previo.cz o sobě tvrdí, že je nejpoužívanějším hotelovým systémem na českém trhu. Kromě rezervačního systému ale nabízí i recepční systém, platební bránu a řadu dalších služeb. Jak se firmě daří vyvíjet současně tolik projektů a jak je i s takto…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Luboš Novák: Analýza konkurence je jedním z opomíjených prvků marketingového mixu

Neexistuje snad žádné podnikání, ve kterém by se nevyskytovala alespoň částečná konkurence. Konkurence, která může podnikatele posílit, ale klidně mu i život pěkně otrávit. Jak ji správně analyzovat, jak se k ní stavět a co udělat pro její poražení, nám v dalším…

Před 9 roky

Analýza konkurence: Jak se připravit na konkurenci?

Před vlastním zahájením podnikání nebo na jeho úplném počátku je vhodné si udělat důkladnou analýzu konkurence –  jen tak vstoupíte na trh dobře připraveni a s nadějí na vítězství v konkurenčním zápase. Lépe poznáte své silné i slabé stránky a budete také…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce