Inspirace pro vaše podnikání a marketing
🔴 Aktuálně: Připravujeme pro vás praktické informace, jak ve vašem podnikání zvládnout aktuální situaci. Speciální rozhovory najdete v této rubrice.

Adam Dvořák (eVisions.cz): Proč a jak analyzovat konkurenci v PPC kampaních?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění.

O tom, proč a jak analyzovat konkurenci ve vašich PPC kampaních, mi do studia přišel vyprávět Adam Dvořák ze společnosti eVisions.cz. Rozebrali jsme nejen výstupy, které můžete z takové analýzy konkurence získat, ale i nástroje, které k ní můžete použít.

Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o marketingu.

Další rozhovory se specialisty eVisions.cz:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu