Tak, jako se vyvíjí práce specialistů v různých oblastech marketingu, vyvíjí se i ta v oblasti PPC reklamy. Jedním z velkých trendů se postupně stává podrobné analyzování konkurence, které zatím ještě většina PPC specialistů nedělá, ale postupně se to mění.
O tom, proč a jak analyzovat konkurenci ve vašich PPC kampaních, mi do studia přišel vyprávět Adam Dvořák ze společnosti eVisions.cz. Rozebrali jsme nejen výstupy, které můžete z takové analýzy konkurence získat, ale i nástroje, které k ní můžete použít.
Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o marketingu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.