Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Expanze české firmy na zahraniční trh

Expanze české firmy na zahraniční trh není jednoduchá, ale dá se zvládnout. V Česku už máme řadu firem, kterým se expanze do zahraničí povedla. Poslechněte si, jaké strategie vstupu na zahraniční trh tuzemské firmy mají a co jim pomáhá dosáhnout úspěchu za hranicemi. Vyzpovídali jsme pro vás představitele firem, kteří se na zahraniční expanzi přímo podíleli.

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Německo, Francie, Holandsko, Španělsko, Irsko, Anglie, Itálii nebo Rakousko. Jak expandují Kytary.cz?

Před 3 týdny

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Lemonero získalo na zahraniční expanzi investici ve výši 12 milionů euro. Jak expanzi zvládá a jak buduje svou firemní kulturu?

Před 5 měsíců

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 6 měsíců

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Vojtěch Bořil z Kontent by Kentico prakticky o tom, jak vybudovat úspěšné a prosperující SaaS podnikání. Detaily ze zákulisí firmy a tipy pro nové startupy.

Před 7 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?

Před 8 měsíců

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 11 měsíců

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.

Před 1 rokem

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?

Před 1 rokem

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Rozhovor: Jak zvládnout expanzi do zahraničí, jak pro ni vybírat právníky a co po právní stránce nepodcenit? Poslechněte si zkušeného advokáta Jaroslava Baiera.

Před 1 rokem

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 1 rokem

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

Jak zákazníkům nabídnout kvalitní péči v zahraničí? Jak spočítat náklady na vratky a jak logistiku nastavit co nejefektivněji? Poradí Tomáš Vrtík a Peter Árva.

Před 2 roky

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Expanze do zahraničí nemusí být složitá. Poslechněte si, jak ji krok za krokem dělá e-shop BazarovéRegály.cz, který už dnes úspěšně působí v několika zemích.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Inzerce