Poslechněte si 160 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Značka ZAJO je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení. Na trhu je od roku 1996, je aktivní na 15 trzích světa a se společností Dexfinity spolupracuje přes 7 let. Richard Kondáš nám popisoval, díky čemu firma roste a jak přemýšlí nad marketingem.
V rozhovoru se dozvíte, jak firma zkouší naplnit svou ambici stát se globální značkou, co jí v marketingu funguje nejlépe a jak její externí marketingový tým funguje.
Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc