Inzerce

Inzerce

Finanční řízení a strategie v e-shopu Korálky.cz | Pavel Jaroš

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

E-shopy v Česku výrazně podceňují důležitost finančního řízení firmy a správné nastavení strategie. Mnoho e-shopů se na čísla vůbec nedívá, nebo si je interpretuje nesprávně. Pavel Jaroš je finančním ředitelem e-shopu Korálky.cz a na vzniku strategie firmy a jejího finančního řízení se podílel v podstatě od začátku.

V rozhovoru nám Pavel nasdílel obrazovku s tabulkami, které mu ve finančním řízení firmy pomáhají. Přidal i několik praktických tipů pro další firmy nejen z oblasti e-commerce. Rozhovor si doporučuji přehrát jako video, jelikož díky tomu nepřijdete o ukázky, ve kterých se můžete inspirovat i pro vlastní podnikání. Přesto ale rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Omlouvám se za trochu zhoršenou kvalitu zvuku. Rozhovor jsme nahrávali před několika týdny a strávili jsme spoustu času opravami chyb v audio stopě. Nově vznikající rozhovory už mají kvalitu zvuku vyšší a neuslyšíte v nich například můj dech. :-)

Naučte se řídit firmu přes čísla:

Finanční řízení firmy je opravdu důležité, a proto jsem pro vás vybral několik rozhovorů, kterými doporučuji začít, pokud se ho chcete naučit:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Právě vyšlo

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Komentáře

NM

Před 1 rokem

Sorry, ale to pískání v podcastu z dychani a poslouchani polykani je neco hroznyho. To by chtělo nejak do budoucna poresit – berte jako konstruktivni kritiku.
Pan Jaros by podle me mel dekovat aktualni dobe, ze se na kazdou blbost dela specialista. To co on tam popisuje, ze dela… je smesny a dela z kazdyho podnikatele maly dite, ktery se kupodivu dostalu k penezum. Nechapu koralky.cz, ze ho tam maji – spise bych to videl, ze jim nekdo rekl, ze takoveho clovicka by jako „velka“ firma meli mit. Takze spise pocitovej clovicek.

Odpovědět »

Jiří Rostecký

Před 1 rokem

Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Mrzí mě, že jste anonymně zkritizoval úplně všechno a skoro se stydím, že jsem se vůbec narodil. Doufám tedy, že Vám to alespoň pomohlo a cítíte se lépe.
K Vašemu hodnocení pana Jaroše nemá smysl se příliš vyjadřovat. Nemáte jakýkoliv vhled do reality Korálky.cz a nevidíte jeho přínos pro firmu. Tudíž je toto hodnocení naprosto irelevantní a je škoda, že jste si ho nenechal pro sebe.
Vyjádřit se rozhodně chci ke kvalitě zvuku. Za ni se omlouvám. Máte pravdu. Bohužel se nám rozhovor nepovedlo natočit kvalitně, jelikož jsme měli problém s hostovým mikrofonem. O rozhovor jsem ale své publikum nechtěl ochudit, a tak jsme v rámci postprodukce udělali vše, co dokážeme, abychom zvuk dostali alespoň do této úrovně. Mezitím jsme provedli změny na straně nahrávání a v dalších rozhovorech už k těmto chybám nedochází.
Vím, že to pro Vás je možná samozřejmé, ale dělám vše, co je v mých silách, abych posluchačům doručil co nejlepší výsledek. Předně je pro mě ale důležitá informační hodnota obsahu, která si myslím, že je v tomto případě vysoká. Pokud pro Vás rozhovor nebyl přínosný, vězte, že pro spoustu dalších ano.
Ať se Vám daří a děkuji za Vaši přízeň. Neváhejte mi jakékoliv konstruktivní připomínky kdykoliv zaslat na jiri@rostecky.cz.

Odpovědět »

jdj

Před 1 rokem

Pane Rostecký dle Vaší reakce chápu, že jsem se Vás dotknul. Nemyslím si, že je adekvátní k tomu jak jsem to zamýšlel, ale to může být i mojí interpetací. Na Vaši osobu nebo podcasty to rozhodně neměl být útok a rozhodně nemám žádný užitek z toho, že si tu postěžuju. Naopak jsem zcela upřímně, mohl odejít bez zpětné vazby pro Vás, tak jako to dělám u jiných kde mi něco vadí/nezaujmou. Vás poslouchám rád, takže jsem si dal tu “práci” a překlikl se ze spotify na Vaši stránku, kde jsem zamýšlel napsat konstruktivní kritiku nikoliv útok na Vaši osobu. Teoreticky to může vadit dalším lidem = tato informace by pro Vás měla být přínosem. Na druhou stranu, na YT je spoustu videí jak někdo jí/pije apod a najde si to své publikum, tedy je to asi subjektivní :)

Odpovědět »

Jiří Rostecký

Před 1 rokem

Dobrý den, předpokládám, že i přes anonymní jméno jste autorem i komentáře „NM“. Za zpětnou vazbu ke kvalitě zvuku jsem se Vám omluvil a beru ji. Mrzí mne ale Váš přístup k hostovi, kterého absolutně neznáte a nevidíte do jeho práce, ale jste přesvědčený o jeho zbytečnosti a vyjadřujete se o něm bez jakéhokoliv respektu. To je velká škoda a Váš komentář to pro mne velmi degradovalo. Nicméně, to je Vás. Ještě jednou děkuji a přeji, ať se daří.

Odpovědět »

Luděk Pilař, Barvárna.cz

Před 1 rokem

Tak toto je pěkně šťavnaté…
Vzácná kombinace vzdělání, praxe i selského rozumu s orientací na výsledky, které jedním slovem jsou.
Navíc velmi příjemně poslouchatelné, pochopitelné, inspirativní a „plně v češtině“!
Děkuji pánové oběma, LP

Odpovědět »

Miroslav Štufka

Před 1 rokem

Pana Pavla Jaroše znám. S problematikou mám jako majitel malé firmy co dočinění a rozhovor pro mě byl užitečný. Souhlasím s panem Pilařem. Ze své zkušenosti vím, že ďábel vězí v detailu a že mnohdy se lidé tváří, jak něčemu skvěle rozumí, ale dojde-li na lámání chleba, pravda bývá opačná. Děkuji oběma.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding